Skończyły się już czasy, kiedy to trzeba było płacić fortunę za połączenia telefoniczne. Dziś rynek telekomunikacyjny proponuje swoim klientom coraz to korzystniejsze oferty, by tylko wybrali ich sieć. Jest duża konkurencja, więc klient ma w czym wybierać. Gdy oferta przestaje być interesująca to wybiera inną, klienci idą tam, gdzie jest taniej i korzystniej.

Usługa telekomunikacyjna zgodnie z ustawą oznacza przekazywanie sygnałów w sieci telekomunikacyjnej. Dzielimy ją na usługi podstawowe i usługi dodatkowe. Te pierwsze z kolei dzielą się jeszcze na teleservices, czyli teleusługi oraz usługi przenoszenia, dzięki którym istnieje możliwość przesyłu danych w sieci.

Usługi dodatkowe stanowią uzupełnienie usług podstawowych. Do usług dodatkowych można zaliczyć telekonferencję, przekierowywanie rozmów, prezentacja numeru dzwoniącego. Ponadto można jeszcze wyróżnić usługi dodane, czyli serwis pre-paid, dzięki któremu można kontrolować środki na koncie, a w przypadku ich braku zakończyć rozmowę.

By znacznie usprawnić działanie firmy, zwłaszcza takiej wieloosobowej, oraz firm mających lokale w wielu miejscach, powstała centrala ip pbx. Jest to wirtualna centrala abonencka. Dzięki niej można w prosty sposób kontrolować i zarządzać usługami telefonicznymi oraz przekierowywać połączenia do siedziby firmy.

Lista zalet tej centrali jest długa.

Przede wszystkim można zaoszczędzić już na montażu, zakupu i utrzymaniu centrali w firmie, następnie można mieć jeden wspólny numer do firmy, bez względu na lokalizację biura, pracownicy pracujący w różnych biurach mogą stworzyć numery wewnętrzne, by szybko i sprawnie komunikować się między sobą.

Dodatkowo istnieje szereg usług, które również usprawniają pracę. IVR lista umożliwia określenie kolejności odbierania połączeń od poszczególnych osób, IVR menu oznacza wirtualny sekretariat, transfer połączeń umożliwia sekretarce przełączanie rozmowy do zwierzchnika.

Reasumując, dzięki tej centrali oprócz wszystkich wymienionych zalet, użytkownicy mają możliwość blokowania połączeń, dokonywać bilingów, przypisywać numery miejskie i wewnętrzne. Koszty wahają się w granicach kilkunastu złotych miesięcznie, a niektóre elementy centrali są bezpłatne.

 

 

 

Autor wpisu:

Specjalista budowania MLM online ( marketingu sieciowego przez internet ). Współzałożyciel Grupy Marketingowej BB Elite Club. Szkolę w Akademii Nowoczesnego Marketingu GVO. Jestem tu by szkolić i pomagać naszym partnerom osiągnąć sukces.

http://wojciechwesolowski.pl/

(Visited 20 times, 1 visits today)