Każda firma wymaga odpowiedniego wypromowania, zwłaszcza, jeśli konkurencja w branży jest spora. Trzeba zatem w jakiś sposób się wyróżnić, aby zachęcić potencjalnych klientów do skorzystania z usług.

Dotyczy to każdej branży bez wyjątku. My dziś przyjrzymy się najlepszym sposobom promocji salonu kosmetycznego. Wśród nich nie może zabraknąć gadżetów reklamowych, a jednym z nich może być woda reklamowa.

Darmowe próbki kosmetyków rozdawane na mieście

Nowy salon kosmetyczny często promuje się rozdając ulotki, ale taka forma promocji jest już na tyle znana i powszechna, że otrzymana ulotka najczęściej ląduje w koszu na śmieci. W dobie konkurencji potrzeba czegoś więcej, aby zachęcić do skorzystania z usług.

Dlatego my proponujemy rozdawanie próbek kosmetyków. W taką promocję trzeba nieco zainwestować, jednak może się to opłacać. Dobrym pomysłem może być rozdawanie próbek wody różanej, która doskonale sprawdza się do oczyszczania twarzy i demakijażu.

Takie próbki można rozdawać również klientkom, które zapiszą się na makijaż dzienny czy okolicznościowy, czy też gruntowne oczyszczanie twarzy. Na takie zabiegi można również zapraszać podczas otwartej promocji.

Porady dotyczące makijażu i pielęgnacji w ramach promocji na targach branżowych

Wiele kobiet szuka wskazówek i porad na temat makijażu, tego w jaki sposób nakładać cienie do powiek przy określonym kształcie oczu, czy podkładu i bronzera, przy danym kształcie twarzy. Dlatego dobrą formą zareklamowania salonu kosmetycznego może być zorganizowanie darmowych porad na targach branżowych.

Oczywiście nie trzeba tu zdradzać wszystkich tajników, ale jedna dobra porada może skłonić kobietę do skorzystania z usług salonu, zwłaszcza, jeśli uda się ją przekonać, że podstawą dobrze wykonanego makijażu jest zadbana skóra twarzy, a nawet szyi i dekoltu, gdyż zaniedbanie skóry w tych rejonach może sprawić, że będzie odwracać uwagę nawet od dobrze wykonanego makijażu i uwidaczniać oznaki starzenia, czy zmiany skórne. Skuteczna perswazja jest najlepszym sposobem, aby przekonać do siebie klientów.

Woda reklamowa oferowana każdemu klientowi

Przychodząc do salonu kosmetycznego zwraca się uwagę na wiele rzeczy. Wśród nich jest wystrój, sterylność i przede wszystkim fachowa obsługa. Są jednak sposoby, by jeszcze bardziej wyróżnić się spośród konkurencji, a mianowicie wybór gadżetów reklamowych.

Dobrym pomysłem będzie pomadka ochronna z nazwą salonu, ale można wybrać także wodę reklamową. Woda jest wszak głównym budulcem naszej skóry, a jej niedobory od razu wpływają na jej wygląd, a także zdrowie. Stąd warto wybrać chwytliwe hasło reklamowe i umieścić je na etykiecie wody reklamowej obok nazwy i logo salonu kosmetycznego.

Taka forma promocji przy zapłacie za usługę sprawdzi się szczególne latem, ale nie tylko, wszak skóra najbardziej narażona na przesuszenie jest zimą i wtedy także potrzebuje odpowiedniego nawilżenia. Zatem taka prosta aczkolwiek kreatywna forma promocji może się sprawdzić.

Kupony rabatowe na popularne zabiegi

Skuteczną formą promocji jest według nas także oferowanie kuponów rabatowych na usługi. Warto zorientować się co jest najchętniej wybieranym zabiegiem wśród kobiet organizując ankietę i na ten zabieg zaproponować korzystny rabat. Najlepiej jeśli nie jest on proponowany w tym samym czasie co u konkurencji bądź jest jeszcze bardziej korzystny.

Zatem kupony rabatowe można oferować na makijaż permanentny, zagęszczanie brwi i rzęs,wypełnianie zmarszczek, bądź makijaż okolicznościowy, gdyż są to najchętniej wybierane usługi. Można również dobierać promocje pod kątem sezonu, np. wiosną proponować zabiegi głęboko oczyszczające skórę po zimie, a zimą głęboko nawilżające.

Wysoka pozycja w wyszukiwarce i organizowane kampanie Adwords również przysporzą znaczną rzeszę nowych klientów.

Dobrze wypromowana strona internetowa

Wśród najlepszych sposobów na promocję salonu kosmetycznego naszym zdaniem nie może zabraknąć także odpowiedniego przygotowania i wypromowania strony internetowej. Zatem niezbędna będzie inwestycja w optymalizację strony pod względem treści i zawartych słów kluczowych, a także ciekawej formy graficznej, czy szybszego ładowania.

Wysoka pozycja w wyszukiwarce i organizowane kampanie Adwords również przysporzą znaczną rzeszę nowych klientów.

Warto korzystać ze wszystkich przedstawionych form promocji, gdyż to może przynieść najlepsze rezultaty. Jeśli nie można pozwolić sobie na wszystko, warto wybrać jeden gadżet reklamowy, zadbać o stronę internetową i oferować co jakiś czas kupony rabatowe i promować je np. na profilu firmowym w portalu społecznościowym.

(Visited 1 255 times, 1 visits today)