Branża szkoleniowa od kilku lat przeżywa niebywały rozkwit. Klienci tego rodzaju firm mogą przebierać w ofertach do woli. Obok wartości czysto merytorycznych o wyborze tego, a nie innego szkolenia decydują niuanse. Takie jak na przykład lokalizacja miejsca, w którym prowadzone jest szkolenie.

 

Wyobraźmy sobie dwa szkolenia. Zarówno temat, osoba prowadząca, jak i uczestnicy pozostają niezmienni. Różnica polega na miejscu, w którym się takie szkolenie odbywa. W pierwszym przypadku jest to losowo wybrana sala wykładowa wynajęta w mało ciekawej dzielnicy równie mało interesującego miasta. W drugim przypadku – szkolenie ma miejsce w ociekającym luksusem, prestiżowym hotelu, znajdującym się w centrum nadmorskiej metropolii.

Pytanie brzmi: dlaczego warto prowadzić szkolenia w miejscach, które są atrakcyjne? Przecież zdawać, by się mogło, że tak naprawdę liczy się treść szkolenia, a nie jego oprawa. Oto trzy najważniejsze powody:

  • Wbrew pozorom nie tylko content, ale również kontekst ma znaczenie. Zupełnie jak przy okazji… oświadczyn. Jeśli chcemy pokazać, że uczestnicy szkolenia są dla nas naprawdę ważni, zorganizujmy je w miejscu absolutnie wyjątkowym.
  • Wysmakowana oprawa szkolenia podnosi jego prestiż. Te same słowa prelegenta brzmią zupełnie inaczej w hali fabrycznej niż w zabytkowym wnętrzu pałacu.
  • Wyjątkowe okoliczności szkolenia wpływają na emocje jego uczestników. A to właśnie wrażenia, zwłaszcza te pozytywne, sprawiają, że dłużej zapamiętujemy różnego rodzaju informacje.

Gdańsk – wymarzona lokalizacja szkolenia

Dlaczego warto zorganizować szkolenie właśnie w Gdańsku? Co takiego jest w tym nadbałtyckim mieście, że wielu nie może mu się oprzeć? Pierwsza odpowiedź kryje się w już w samym pytaniu: chodzi o morze. To truizm, ale Bałtyk jest piękny o każdej porze roku. To nie tylko wymarzone miejsce na odpoczynek czy długie spacery, lecz także teren zachwycający walorami zdrowotnymi. To tutaj można oddychać lekką, morską bryzą, a przy okazji wdychać tak cenny dla naszego organizmu jod. W efekcie można wspaniale „doładować swoje akumulatory”. Ale morze to nie wszystko. Gdańsk kusi wspaniałymi zabytkami, ofertą kulturalną, rozrywkową czy wreszcie sportową. Oferuje też coś, czego nie da się łatwo zdefiniować ani zmierzyć – klimat. Niepowtarzalny i niepodrabialny. Wystarczy przejść kilkaset metrów ulicami Starego Miasta, by poczuć tę niezwykłą aurę.

Luksusowy hotel w centrum Gdańska – nocleg w królewskim stylu

Jednak samo miasto to nie wszystko. Kluczowe znaczenie ma miejsce, w którym chcemy przeprowadzić szkolenie. Często lokalizacją tego typu wydarzeń są różnego rodzaju eleganckie hotele, które są ulokowane w najbardziej atrakcyjnych dzielnicach miast. Idealnym przykładem może tutaj być Holland House Residence ulokowana w centrum gdańskiego Starego Miasta w jednej z historycznych kamienic. Poziom komfortu w tym niezwykle luksusowym hotelu, w którym odbywają się również szkolenia i konferencje, za każdym razem robi na przybyłych gościach piorunujące wrażenie. I to nie tylko jeśli chodzi o aspekt lokacji spotkań biznesowych, lecz także niezwykle wysoki poziom wszystkich świadczonych usług.








Autor wpisu:

Specjalista budowania MLM online ( marketingu sieciowego przez internet ). Współzałożyciel Grupy Marketingowej BB Elite Club. Szkolę w Akademii Nowoczesnego Marketingu GVO. Jestem tu by szkolić i pomagać naszym partnerom osiągnąć sukces.

http://wojciechwesolowski.pl/

(Visited 134 times, 1 visits today)
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!