Potykacze, nazywane również stojakami reklamowymi, są jednym z najczęściej stosowanych materiałów reklamowych – zwłaszcza w gastronomii. Stanowią doskonałe źródło reklamy dla restauracji, kawiarni oraz wszelkiego rodzaju pubów.

Czym jest potykacz?

Nazwa „potykacz” nie jest w Polsce szczególnie znana – bardzo często tę formę reklamy nazywamy również tablicami stojącymi i stojakami reklamowymi. Umieszczane są zazwyczaj przed wejściem do lokalu, dzięki czemu klient jeszcze przed przekroczeniem progu ma dostęp do jego aktualnej oferty.

Profesjonalny producent stojaków reklamowych zapewni szerokie spectrum wyboru potykaczy – zaczynając od ich wielkości, kończąc na kształcie i rodzaju materiału, z jakiego mogą zostać wykonane.

Dlaczego warto zdecydować się na potykacz?

Potykacz jest szczególnie wygodną formą reklamy, ponieważ można go ustawiać zgodnie z indywidualnymi potrzebami, a także na bieżąco aktualizować zamieszczane na nim informacje.

Profesjonalnie stworzone potykacze będą również odporne na trudne warunki pogodowe, dzięki czemu mogą stanowić cenne źródło informacji dla klienta – nawet podczas deszczu czy zimowej zawieruchy.

Stojaki reklamowe z powodzeniem mogą być używane szczególnie w restauracjach, kawiarniach, pubach i sklepach. Tutaj szczególnie sprawdzą się potykacze kredowe, dzięki którym możemy stale informować klientów o aktualnej ofercie czy o atrakcyjnych promocjach.

Rodzaje stojaków reklamowych

Szerokie pole możliwości, jakie stwarza klientowi wybór materiału, z jakiego potykacz zostanie wykonany, oraz wybór jego formatu stwarzają dobre warunki do zaprezentowania informacji marketingowych.

Wśród stojaków reklamowych wyróżnia się wyjątkowo eleganckie potykacze drewniane, które z pewnością nadadzą się do lokali „na wyższym poziomie”. Impregnowane drewno da sobie radę z wszelkimi warunkami atmosferycznymi oraz będzie odporne na mechaniczne uszkodzenia wynikające z codziennego użytkowania.

Innym rodzajem potykaczy są te wykonane z plastiku – są one jednym z najbardziej popularnych materiałów wykorzystywanych do produkcji potykaczy. To idealne rozwiązanie dla osób ceniących sobie lekkość oraz łatwość przemieszczania stojaka.

Potykacz kredowy to najtańszy rodzaj stojaków. Szczególnie dobrze sprawdzi się w lokalach gastronomicznych, którym zależy na ciągłym uaktualniania dostępnych w menu pozycji. Stojak kredowy jest w tym przypadku idealny, ponieważ umożliwia ciągłe dopisywanie nowych informacji.

Potykacz podświetlany jest najdroższym rodzajem stojaków, który jednak najmocniej przyciąga uwagę klienta. Dzięki swojemu nowoczesnemu designowi będzie stanowił atrakcyjny element wyposażenia lokalu, a swoim wyglądem ma sporą szansę zaintrygować potencjalnego odbiorcę. Potykacz podświetlany ułatwia również odczytanie informacji zawartych na tablicy.

 

 

 

Autor wpisu:

Specjalista budowania MLM online ( marketingu sieciowego przez internet ). Współzałożyciel Grupy Marketingowej BB Elite Club. Szkolę w Akademii Nowoczesnego Marketingu GVO. Jestem tu by szkolić i pomagać naszym partnerom osiągnąć sukces.

http://wojciechwesolowski.pl/

(Visited 32 times, 1 visits today)