Opakowania kartonowe służą do transportu różnych produktów, dlatego sprawdzają się w wielu branżach. Odpowiednio dobrane gwarantują, że paczka dotrze cała, a jej zawartość nie ulegnie zniszczeniu. Aby można było zadbać o zabezpieczenie, pudełko musi zostać jednak precyzyjnie dopasowane.

Nie jest to łatwe zadanie, zwłaszcza jeżeli masz do czynienia z towarem o niestandardowych wymiarach. Wówczas konieczne mogą okazać się opakowania kartonowe na wymiar. Z dzisiejszego wpisu dowiesz się, jakie są ich zalety i kiedy warto rozważyć to rozwiązanie.

Zalety opakowań kartonowych na wymiar

Wysłany przez Ciebie towar powinien idealnie mieścić się w karton. Nieodpowiednie więc będzie zarówno zbyt małe, jak i zbyt duże pudełko. W obu przypadkach bowiem ryzyko uszkodzenia zawartości znacznie się zwiększa.

Warto zatem rozważyć zamówienie opakowań kartonowych na wymiar. Wówczas idealnie dostosujesz pojemnik do jego przeznaczenia, dzięki czemu będzie on stanowił doskonałą ochronę towarów. Ograniczysz również koszty wysyłki. Zminimalizujesz m.in. potrzebę stosowania dużej ilości wypełnień. Pamiętaj jedynie, że dopasowanie nie może być zbyt dokładne w przypadku wyrobów delikatnych. Wówczas w paczce warto zostawić przestrzeń na zastosowanie dodatkowych zabezpieczeń.

Prawidłowe dopasowanie kartonu znacznie wpływa na estetykę pakowania. To bardzo ważne, gdyż to właśnie ona jest doskonałą wizytówką każdej firmy. Kwestie te przekładają się również na zadowolenie  klientów. Często narzekają oni bowiem na niechlujne pakowanie przesyłek.

Producenci oferują wiele różnych typów pudełek. Specjalizują się także w nietypowych zamówieniach. Precyzyjnie dobierają przy tym jakość surowca, dzięki czemu odpowiada on wszelkim potrzebom i wymaganiom – dotyczy to zwłaszcza przyszłego obciążenia.

Kiedy warto zamówić opakowania kartonowe na wymiar?

Opakowania kartonowe na wymiar sprawdzą się zwłaszcza wtedy, kiedy produkty oferowane przez Twoją firmę charakteryzują się nietypowymi wymiarami bądź innymi właściwościami, które nie pozwalają na transport w klasycznym kartonie. Wówczas należy je tak dopasować, aby odpowiadały specyfice danego towaru. Podczas składania zamówienia wybierzesz dowolny kształt oraz wielkość. Sam zadecydujesz też, jaki rodzaj kartonu Cię interesuje.

Warto również skorzystać z dodatkowej opcji, która umożliwia zastosowanie specjalnych nadruków. Wówczas na opakowaniu można umieścić logo firmy lub związane z nią hasła. Zabieg ten jest coraz powszechniej stosowany. Poprawia bowiem walory wizualne paczki oraz informuje klientów o tym, kto jest jej nadawcą.

Autor wpisu:

Specjalista budowania MLM online ( marketingu sieciowego przez internet ). Współzałożyciel Grupy Marketingowej BB Elite Club. Szkolę w Akademii Nowoczesnego Marketingu GVO. Jestem tu by szkolić i pomagać naszym partnerom osiągnąć sukces.

http://wojciechwesolowski.pl/

(Visited 11 times, 1 visits today)
Grupa Marketingowa PodstawyBiznesu