Promowanie marki, produktu czy usługi to obecnie niełatwa rzecz. Czasem bardzo trudno jest wymyślić coś ciekawego, a tym samym także przebić się przez masę pomysłów konkurencji. Jeżeli zależy nam na tym, aby podczas promocji być maksymalnie widocznym lub po prostu przeprowadzamy zaplanowany event na świeżym powietrzu, warto jest skorzystać z namiotu reklamowego z nadrukiem.

Dobra jakość wykonania i duża, kolorowa powierzchnia zapewnią nam wyróżnienie się spośród tłumu, a także przyciągną ciekawskich, dzięki czemu zyskamy podwójnie. Przy okazji jakich wydarzeń namiot może nam się przydać? Jak z niego korzystać, aby zmaksymalizować efekt i przyciągnąć jak najwięcej osób?

1. Targi branżowe w halach i na świeżym powietrzu

2. Eventy firmowe i w lokalnej społeczności

3. Promocje nowych produktów

Targi branżowe w halach i na świeżym powietrzu

To jedno z pierwszych miejsc, o którym myślimy w kontekście zakupu materiałów promocyjnych. Nie jest tak bez powodu – wszelkiego rodzaju targi pracy, związane z branżą czy rynkiem, w którym się obracamy to bardzo dobre miejsce, aby przypomnieć potencjalnym klientom o istnieniu naszej firmy.

Namioty reklamowe z nadrukiem marki Krevent mogą być wykorzystywane zarówno na świeżym powietrzu, jak i wewnątrz np. dużej hali. Dzięki dużej grafice na materiale namiotu będziemy także o wiele bardziej rozpoznawalni i widoczni z daleka.

Eventy firmowe i w lokalnej społeczności

Innymi sytuacjami, w których namiot ekspresowy świetnie da sobie radę, są wszelkiego rodzaju wydarzenia firmowe oraz te dziejące się w ramach lokalnej społeczności. Jeżeli przykładowo jesteśmy patronem lub sponsorem festynu czy innej atrakcji w naszej najbliższej okolicy, możemy wykorzystać namioty reklamowe do promocji własnej marki.

To samo dotyczy wydarzeń w ramach działania firmy, gdy robimy imprezę integracyjną dla pracowników lub jesteśmy gospodarzem branżowej konferencji, na którą przyjeżdżają także przedstawiciele innych przedsiębiorstw.

Promocje nowych produktów

Wykorzystywanie namiotów jako stoisk do promocji nowych rzeczy to również częsta praktyka, szczególnie w dużych galeriach i sieciach handlowych. W takiej sytuacji możemy organizować degustację, event dla dzieci czy inne wydarzenie zarówno wewnątrz budynku, jak i przed nim.

Podobnie, jak w przypadku targów, duża powierzchnia reklamowa zapewnia nam możliwość zwrócenia na siebie uwagi wielu osób, nawet jeżeli zauważą namiot z większej odległości. Więcej na ten temat znajdziesz pod adresem https://krevent.eu/.

 

(Visited 86 times, 1 visits today)