Marketing Internetowy – niby takie proste, a jednak…
Specjalizuję się w tej branży od przeszło 5 lat. Ciągle się dokształcam i szukam nowych, lepszych rozwiązań. Z doświadczenia wiem, że dla osób nie mających styczności z Marketingiem Internetowym, start w tej branży może być utrudniony, dlatego serdecznie zapraszam Cię do AllinOne Business System i na bezpłatne konsultacje oraz porady.
Problemy, które Cię dręczą, z pewnością zostaną szybko rozwiązane.
Panie Pawle, zajmuję się marketingiem internetowym rok czy dwa dłużej niż Pan, choć nie zawodowo, a hobbystycznie, ale chyba to wystarczyło, by ocenić, że dwie rzeczy rażą tak mocno, że aż trzeba je wymienić.
1. Kto pisze tak, że większość wyrazów zaczyna się wielką literą? Ten, kto ma Taką Super Ofertę Najlepszego Systemu Świata, Której Nie Da Się Przegapić I Nie Można Z Niej Nie Skorzystać.
Nikt na ogół tak nie pisze, a każdy, kto ma więcej doświadczenia niż gracz w Tibię wie, że nie klika się tak smapersko nazwanych buttonów.
Tak, wiem, to był przykład. Ale wiele mówiący.
2. Decyzja o wejściu na jakąś stronę często jest przypadkowa. Ale decyzja o wyjściu z niej prawie zawsze jest świadoma i zamierzona. Jeśli Pan skłoni mnie do tego, abym musiał 2 razy kliknąć (i jeszcze w coś trafiać), gdy zechcę opuścić stronę, to zapewniam, że nie tylko ja, ale i wiele osób pofatyguje się i nauczy swoją przeglądarkę, by blokowała wejścia na taką stronę.
Takich rzeczy już się nie robi. Były zabawne jakieś 10-12 lat temu.
Jest wiele ciekawych wtyczek. Warto więc zaprezentować i pokazać potencjał tych wartościowych.
Moje podejście do Marketingu jest nieco inne niż Pana, rozważam sposoby działania ludzi. I o tym piszę swój blog. Sprzedaję w Sieci na Bloggerze. Zapraszam, być może warto wymienić uwagi.
pawelgrzech
dnia 04/06/2013 o godz. 14:11
Nie każdego da się zadowolić :-)
A jeśli chodzi o punkt nr 1, to jeśli dobrze się rozejrzysz, to zauważysz, że pisze się tak czasami w tematach maili i np. w nagłówkach na stronach ofertowych lub przechwytujących.
Odnoście punktu nr 2, to nie stosowało się exit popup tylko i wyłącznie 10 czy 15 lat temu, bo cały czas się tego używa. Oczywiście jeśli komuś to przeszkadza, to nie musi z tego korzystać.
E-biznes polega na ciągłym testowaniu i poprawianiu poszczególnych rzeczy i my dokładnie to robimy i dążymy do tego, aby mieć jak najwyższą skuteczność.
Każda metoda ma swoje plusy i minusy. A my testujemy wiele możliwości i dróg dotarcia do klienta. Nie ma jednej 100% metody. Jak masz doświadczenie podziel się nim z naszymi czytelnikami.
Rafał
dnia 16/12/2013 o godz. 17:26
Mi niestety nie zadziałało, zrobiłem wszystko tak jak w instrukcji, jak zamykam moją stronę ofertową to nic się nie dzieje. Ma ktoś może jakiś pomysł co mógłbym źle robić?
Wykorzystuję pliki cookies w celu prawidłowego działania strony, korzystania z narzędzi analitycznych i marketingowych oraz zapewniania funkcji społecznościowych. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Faktycznie krótko, szybko i na temat! dzięki, zrobione:-)
i o to chodzi :-)
Zajęło niecałe 5 minut i już działa ;)
Panie Pawle, zajmuję się marketingiem internetowym rok czy dwa dłużej niż Pan, choć nie zawodowo, a hobbystycznie, ale chyba to wystarczyło, by ocenić, że dwie rzeczy rażą tak mocno, że aż trzeba je wymienić.
1. Kto pisze tak, że większość wyrazów zaczyna się wielką literą? Ten, kto ma Taką Super Ofertę Najlepszego Systemu Świata, Której Nie Da Się Przegapić I Nie Można Z Niej Nie Skorzystać.
Nikt na ogół tak nie pisze, a każdy, kto ma więcej doświadczenia niż gracz w Tibię wie, że nie klika się tak smapersko nazwanych buttonów.
Tak, wiem, to był przykład. Ale wiele mówiący.
2. Decyzja o wejściu na jakąś stronę często jest przypadkowa. Ale decyzja o wyjściu z niej prawie zawsze jest świadoma i zamierzona. Jeśli Pan skłoni mnie do tego, abym musiał 2 razy kliknąć (i jeszcze w coś trafiać), gdy zechcę opuścić stronę, to zapewniam, że nie tylko ja, ale i wiele osób pofatyguje się i nauczy swoją przeglądarkę, by blokowała wejścia na taką stronę.
Takich rzeczy już się nie robi. Były zabawne jakieś 10-12 lat temu.
Jest wiele ciekawych wtyczek. Warto więc zaprezentować i pokazać potencjał tych wartościowych.
Moje podejście do Marketingu jest nieco inne niż Pana, rozważam sposoby działania ludzi. I o tym piszę swój blog. Sprzedaję w Sieci na Bloggerze. Zapraszam, być może warto wymienić uwagi.
Nie każdego da się zadowolić :-)
A jeśli chodzi o punkt nr 1, to jeśli dobrze się rozejrzysz, to zauważysz, że pisze się tak czasami w tematach maili i np. w nagłówkach na stronach ofertowych lub przechwytujących.
Odnoście punktu nr 2, to nie stosowało się exit popup tylko i wyłącznie 10 czy 15 lat temu, bo cały czas się tego używa. Oczywiście jeśli komuś to przeszkadza, to nie musi z tego korzystać.
E-biznes polega na ciągłym testowaniu i poprawianiu poszczególnych rzeczy i my dokładnie to robimy i dążymy do tego, aby mieć jak najwyższą skuteczność.
Każda metoda ma swoje plusy i minusy. A my testujemy wiele możliwości i dróg dotarcia do klienta. Nie ma jednej 100% metody. Jak masz doświadczenie podziel się nim z naszymi czytelnikami.
Mi niestety nie zadziałało, zrobiłem wszystko tak jak w instrukcji, jak zamykam moją stronę ofertową to nic się nie dzieje. Ma ktoś może jakiś pomysł co mógłbym źle robić?