Przedsiębiorstwa, które działają w Polsce, bardzo szybko się rozwijają. Coraz częściej spotyka się na przykład duże firmy, które zatrudniają po kilkaset, a nawet po kilka tysięcy osób. Możemy tylko cieszyć się z tego, że przedsiębiorczość w naszym kraju tak dobrze się rozwija. Jednak Im większa liczba pracowników, tym więcej kłopotów z zarządzaniem kadrami, czy na przykład z identyfikacją każdego pracownika i określeniem jego stanowiska.

Jak rozpoznać pracownika

Wiadomo, że jeśli dana grupa pracowników pracuje ze sobą na co dzień, to wszyscy się znają i nie ma problemów z rozpoznaniem, kto i kim jest. Natomiast schody zaczynają się wtedy, jeśli do firmy przychodzą zewnętrzni goście, niezależnie od tego, czy to jest klient, czy to jest firma, która ma wykonać jakąś usługę, każdy chciałby przecież wiedzieć, z kim ma do czynienia.

Identyfikacja pracowników może być między innymi dokonywana za pomocą takich przedmiotów jak identyfikatory plastikowe. To na nich można zapisać imię i nazwisko pracownika, a także stanowisko, jakie on obejmuje. Właśnie w ten sposób, jeśli ktoś poszukuje na przykład kierownika, to nie będzie zgłaszał się do każdej napotkanej osoby, tylko znając imię i nazwisko i wiedząc, do kogo chce iść, będzie mógł taką osobę rozpoznać za pomocą identyfikatora.

Identyfikatory jednak nie mają służyć tylko identyfikacji osób. Mają także pewien cel podprogowy. Między innymi to, że nieco ocieplają stosunki między ludzkie. Nawet jeśli dochodzi do rozmowy klienta ze sprzedawcą, to zawsze lepiej się z kimś rozmawia, jeśli wiadomo, kim on jest i jak się nazywa, niż jak się rozmawia ze zupełnie obcą osobom.

Warto zainwestować w takie identyfikatory, ponieważ dla firmy nie będzie to wcale ogromny koszt i jeśli firma dobrze prosperuje, to raczej nie ucierpi finansowo, natomiast w pewien sposób poprawi działanie firmy. O ile niekoniecznie odbije się to na wynikach finansowych przedsiębiorstwa, to może mieć pozytywne skutki w stosunkach międzyludzkich. Zarówno wewnątrz przedsiębiorstwa, jak i na zewnątrz.

Autor wpisu:

Specjalista budowania MLM online ( marketingu sieciowego przez internet ). Współzałożyciel Grupy Marketingowej BB Elite Club. Szkolę w Akademii Nowoczesnego Marketingu GVO. Jestem tu by szkolić i pomagać naszym partnerom osiągnąć sukces.

http://wojciechwesolowski.pl/

(Visited 30 times, 1 visits today)