Można śmiało stwierdzić, że mailing reklamowy zastępuje ulotki, czy też gazetki promocyjne. Podczas konstruowania mailingu reklamowego należy na początek zwrócić uwagę na potrzeby klienta. Newsletter może składać się z samego tekstu lub też tylko z grafiki.

Bardzo dobrym rozwiązaniem jest połączenie tych dwóch elementów razem. Z tego artykułu dowiesz się więcej, w jakim celu stosowany jest mailing reklamowy oraz po co właściwie się go używa.

Co powinieneś wiedzieć na temat newsletterów?

Newslettery stosowane są w bardzo różnych celach. Jedni decydują się na wykorzystanie tej formy marketingu po to, aby powiadomić o bieżącej promocji. Drudzy stosują ją, aby podtrzymać relacje z klientami. Są one także same w sobie doskonałą reklamą. Mogą one przybierać różną postać. 

Przykładowo mogą to być regularne maile z aktualnymi informacjami. A także może być to też wiadomość, która zachęca do wzięcia udziału w akcji. Występują więc też jako zaproszenie. Warto dodać, że dzięki mailingowi reklamowemu sprawiasz, że Twoi klienci będą wiedzieć wszystko o Twoich produktach lub usługach.

Poza tym bardzo lubią czytać oni o nowościach. E-mail marketing umożliwia budowanie silnych więzi z odbiorcami. Zaczynają oni bardziej utożsamiać się z Twoją marką.

Projektowanie newslettera

Na początku tworzenia newslettera, należy wykreować szablon. Następnia zaś trzeba uzupełnić go o aktualne dane. Ważne jest, aby ustalić, jak rozległy ma być newsletter. Będziesz też potrzebować danych kontaktowych, które się w nim pojawią.

Trzeba też ustalić, jakie produkty, wydarzenia, czy też marki ma reklamować. Zalecane jest także zastosowanie loga, grafiki, fotografii.

Dlaczego warto zastosować mailing reklamowy?

Zalet mailingu reklamowego jest bardzo dużo. Przede wszystkim po prostu się on opłaca. To jedna z tańszych form marketingu. Istotną rzeczą jest też to, że trafia on do tych osób, które świadomie wybrały otrzymywanie wiadomości od firmy. 

Warto dostrzec przy tym to, że tacy klienci, którzy zainteresowani są produktami lub usługami marki, wykazują większe zaangażowanie. Kolejna z zalet jest taka, że e-maile mogą być modyfikowane. A więc w zależności od sytuacji, możesz zdecydować, czy wysyłasz sam tekst, czy tylko grafikę.

Możesz także połączyć oba pliki. Nie można nie wspomnieć o tym, że mailing reklamowy pozwala na personalizację oraz segmentację. Masz możliwość też zautomatyzowania niektórych maili np. tych powitalnych. W ten sposób zaoszczędzisz bardzo dużo czasu.

Jeżeli chcesz przeprowadzić skuteczną kampanię email marketingową, zapoznaj się z ofertą agencji marketingowej TwoGecko.

 

 

 

 


 

 

 

(Visited 32 times, 1 visits today)