W e-commerce i nie tylko coraz częściej mamy do czynienia z tzw. surprise box. Co to takiego? Jaka jest funkcja takich pudełek? Podpowiadamy w niniejszym artykule!

Pudełka produktowe w e-commerce

Rola opakowania produktowego w e-commerce jest nieoceniona. Od tego, jak zostanie ono zaprojektowane, zależy, czy produkt będzie się dobrze prezentował na sklepowej półce. Pudełko wpływa na to, jak konsument postrzega markę, a także przyczynia się do tego, że podejmuje on decyzję o zakupie. Ostatnimi czasy w e-commerce pojawił się jednak zupełnie nowy typ pudełka – surprise box. Co to takiego?

Moda na surprise box

Surprise box to pudełko, której zawartości nie znamy. Może ono nam zostać podarowane przez firmę, z której usług wiernie korzystamy lub specjalnie przez nas zamówione, np. w formie boxa subskrypcyjnego. Do surprise boxów należą także pudełka upominkowe z losowo wybraną zawartością.

Surprise box jako element reklamy

Pudełka – niespodzianki mogą stanowić element kampanii reklamowej firmy. Taki zabieg zastosowała między innymi kanadyjska firma Marshalls, zachęcając swoich klientów do interaktywnej i ekscytującej zabawy w poszukiwanie pudełek – niespodzianek, które zostały rozsiane po całej sieci sklepów Marshalls. Pierwszy klient, który znalazł takie pudełko, mógł zachować jego zawartość i cieszyć się zestawem najmodniejszych gadżetów Marshalls.

Niespodziankowy box subskrypcyjny

Niespodziankowe boxy wykorzystuje się także jako swego rodzaju newsletter. Wiele firm kosmetycznych oferuje klientom takie pudełka, pełne nowości i próbek, w atrakcyjnych cenach. Jeśli produkt się nam spodoba, możemy zamówić jego pełną wersję. To świetna okazja, żeby wypróbować kosmetyki przed ich zakupem!

Zobacz także inspiracje pudełkowe w tym miejscu.

Surprise box na present

Inne, najbardziej intuicyjne wykorzystanie surprise boxów to pudełka prezentowe – niespodzianki. Wiele firm oferuje możliwość zakupu takich prezentów dla bliskich. Wystarczy określić przedział cenowy artykułów, które znajdą się w środku oraz w przybliżeniu zainteresowania obdarowywanej osoby, by otrzymać wyjątkowy, spersonalizowany zestaw upominków – niespodziankę. Co się w nim znajdzie? Tego dowie się jedynie osoba obdarowywana!

Jeśli interesują Cię nowości ze świata pudełek, polecamy gorąco odwiedzić bloga Packaging Design. Przeczytasz tam między innymi o oryginalnych kampaniach reklamowych w oparciu o surprise box. Znajdziesz także cenne porady z zakresu marketingu opakowań oraz wiele pudełkowych inspiracji dla różnych branż. Polecamy!

Autor wpisu:

Specjalista budowania MLM online ( marketingu sieciowego przez internet ). Współzałożyciel Grupy Marketingowej BB Elite Club. Szkolę w Akademii Nowoczesnego Marketingu GVO. Jestem tu by szkolić i pomagać naszym partnerom osiągnąć sukces.

http://wojciechwesolowski.pl/

(Visited 20 times, 1 visits today)