Statystyki wskazują, że tylko 1-2% osób podejmuje decyzję o zakupie produktu lub podjęciu współpracy przy pierwszym kontakcie.

Wszyscy prowadzący działalność w tej branży doskonale zdają sobie sprawę, że taka jest rzeczywista konwersja, choć publicznie nadal powtarzane są bajki o 20-30%. Wiele osób rezygnuje z działalności lub rozgląda się za inną firmą, ponieważ wcale nie jest zasadą, że 2 na 10 osób, które znalazły się na sporządzonej tradycyjnymi metodami listy podejmą współpracę.

Dodatkowo, osoby mówiące “nie” wypadają automatycznie z listy i dystrybutorzy nie uzyskują wtedy żadnych dochodów.

Z uwagi na tak niską konwersję, większość osób nie zarabia wcale lub zarabia symboliczne kwoty i dlatego po jakimś czasie rezygnuje ze współpracy. Każdy, kto para lub parał się działalnością w jakimkolwiek biznesie marketingowym doskonale zna sytuację, w której można spędzić godziny, a nawet całe dnie na szkoleniach, prezentacjach i pisaniu maili, które nie doprowadzą do żadnej transakcji.

Nowoczesne metody marketingowe zajmują się więc przede wszystkim budowaniem rynku poprzez gromadzenie społeczności wokół silnej marki, atrakcyjnej i wartościowej treści oraz ciekawych eventów w internecie.

Posługując się odpowiednimi strategiami można zbudować listę, na której będą tysiące osób i do tego dobrowolnie! Już w najbliższych dniach rusza szkolenie, które wprowadza w tajniki takich działań marketingowych. Jego autor, Jacek Dudzic, jest doskonałym przykładem na to, że można zbudować duży biznes nie wychodząc z domu, nie działając w zimnym rynku, nie dzwoniąc po znajomych i krewnych.

W As Marketingu Live wezmą również udział najlepsi marketerzy na rynku:

  • Paweł Danielewski – marketer internetowy roku 2011, 2012 i 2013. Gdyby taką nagrodę przyznawano byłby murowanym kandydatem i miałby już hat tricka. Poprowadził kilka ogromnych product launchów, które przyniosły w sumie 4 miliony złotych (!) i zawsze gdy mówi o swoich metodach to pękają stalówki w wiecznych piórach.
  • Adrian Kołodziej – przypuszczalnie jeden z najdroższych w Polsce konsultantów biznesowych. Przeciętny człowiek musi pracować rok na jego dzienne honorarium… i każda złotówka jest tego warta. Ma genialne pomysły, intuicję do celnych posunięć, działa w wielu branżach i jako jedyny marketer w Polsce zarobił milion na jednej kampanii sprzedażowej.
  • Przemek Szczęch to złote dziecko epoki nowoczesnego marketingu – przypomina mi głównego bohatera filmu “W pogoni za szczęściem”. Kiedyś kucharz, teraz specjalista od budowania listy i sprzedaży online, ma genialne pomysły i kiedy inni stanęli w miejscu, on dołączył do absolutnej czołówki, a teraz jest w światowych rankingach najskuteczniejszych partnerów.

 

Więcej informacji znajdziesz pod następującym adresem: AS Marketingu, czyli jak odnieść sukces w E-Biznesie (kliknij tutaj).

 

 

(Visited 69 times, 1 visits today)