W miniony weekend, tj. 21-22.09.2013, odbyła się kolejna już edycja „Asa Marketingu Live”, w której miałem okazję uczestniczyć. Ta legendarna konferencja odbyła się w MCC Mazurkas Conference Centre w Ożarowie Mazowieckim i trwała 2 dni.

Przyświecało jej motto: co działa tu i teraz w 20013 roku?

Cała konferencja podzielona była na kilka mniejszych modułów i dotyczyła budowania biznesu online.

Na jednej scenie znaleźli się znakomici marketerzy, tacy jak: Jacek Dudzic, Paweł Danielewski, Adrian Kołodziej i Przemek Szczęch.

 

Dzień I – 21.09.2013

Przemek Szczęch - jak zacząć w e-biznesie Pierwszy dzień minął mi bardzo szybko, ale nie dlatego, że było nudno czy nieciekawie. Wręcz przeciwnie, wszystkie prelekcje były bardzo interesujące i wciągające, tak wciągające, że nie zauważyłem, jak szybko mi minął dzień.

Konferencja rozpoczęła się o 10:30 i trwała do późnej nocy.

Jacek Dudzic rozpoczął, jako pierwszy, wykładem na temat rynku wewnętrznego. Kolejny marketer – Adrian Kołodziej opowiedział o tym, jak można od zera stworzyć własną firmę konsultingową, a Paweł Danielewski o tym, jak skutecznie budować listę. Przemek Szczęch natomiast opowiedział swoją historię, czyli jak rozpoczął swoją drogę w ebiznesie.

Po wykładach i małej chwili wytchnienia przyszedł czas na warsztaty. Było kilka tematów do wyboru: SEO blog z Pawłem Szczęchem, strona przechwytująca z Darkiem Dubikiem, reklamy na Facebooku z Tomkiem Damianem lub copywriting z Katarzyną Kot.

 

Dzień II – 22.09.2013

Paweł Danielewski - jak budować listę adresowąDrugi dzień konferencji rozpoczął się od wykładu znanej copywriterki Katarzyny Kot, która opowiedziała o budowaniu długotrwałych relacji ze swoją listą adresową. Na koniec wystąpił jeszcze Paweł Danielewski, który przygotował wykład na temat zaawansowanych technik sprzedaży. Ten temat okazał się być bardzo obszerny i w wyznaczonym czasie niestety nie udało się wszystkiego przerobić.

 

Wszystkie przedstawione wykłady bardzo fajnie ze sobą współgrały i łączyły się w jedną całość. Od tematu zdefiniowania swojego rynku sprzedażowego, po zbudowanie listy adresowej, a na skutecznej sprzedaży skończywszy.

Konferencję uważam za bardzo udaną… a dokładniej mówiąc było to najlepsze szkolenie live w jakim brałem udział. Po jednym warsztacie z Katarzyną Kot na temat Copywritingu otrzymałem gotową i bardzo skuteczną metodę tworzenia nagłówków – dodam, że ten warsztat trwał zaledwie godzinę. Natomiast po wykładzie Kasi na temat budowania relacji z listą kontaktów mam już w głowie gotowy pomysł na nowy biznes :-)

Dokładając do tego wiedzę jaką otrzymałem od Jacka Dudzica, Przemka Szczęcha, Adriana Kołodzieja i Pawła Danielewskiego czuje się niepokonany!

Jest jednak jeden poważny minus. Szkoda, że As Marketingu Live skończył się tak szybko…

Krótko mówiąc: jeśli chcesz odnieść sukces w E-Biznesie, to koniecznie musisz być na kolejnej edycji.

 

As Marketingu - jak odnieść sukces w e-biznesie

Dariusz Dubik i Paweł Grzech na Asie Marketingu

 

(Visited 204 times, 1 visits today)