Jeśli korzystasz z mediów społecznościowych, odpowiednie narzędzia ułatwią Ci życie. Pozwalają też efektywniej działać na platformach. Usprawniają procesy i ułatwiają współpracę między zespołami. Są szczególnie przydatne dla dużych organizacji, ale sprawdzą się również doskonale w przypadku mniejszych zespołów. Zaspokajają różne potrzeby, od marketingu po obsługę klienta i transakcje sprzedaży.

Hootsuite

Najczęściej narzędzia social media dostępne są zarówno w wersji darmowej, jak i płatnej. Nie inaczej jest w przypadku popularnego Hootsuite. Nawet darmowy plan oferuje wiele przydatnych funkcji. Pozwala jednocześnie zarządzać trzema profilami społecznościowymi.

Ułatwia pozyskiwanie klientów poprzez organizowanie konkursów. Zapewnia łatwą integrację z ponad 150 darmowymi i płatnymi aplikacjami. Pozwala zaplanować z wyprzedzeniem 30 postów.

Bezpłatny plan oferuje również możliwość wykonania podstawowych analiz. Dzięki nim możemy śledzić obserwatorów i różne statystyki dotyczące wzrostu i contentu. Zapewnia też dwie integracje kanałów RRS. Usprawnia planowanie postów w mediach społecznościowych.

Wizualny pulpit kalendarza pokazuje, co będziesz publikował i kiedy. Gwarantuje organizację na najwyższym poziomie.

Buffer

Umożliwia łatwe zarządzanie wieloma profilami mediów społecznościowych. Oferuje wiele takich samych funkcji, co Hootsuite. Usprawnia planowanie postów. Wyświetlane są w formie listy. Dzięki temu możesz bez problemu przewijać i monitorować posty, które będą publikowane na różnych platformach społecznościowych.

Umożliwia też planowanie treści podczas przeglądania stron internetowych za pomocą rozszerzeń Chrome. Jeśli Buffer świeci, monitoruje aktywność użytkownika, a następnie sugeruje idealną porę na opublikowanie posta. Pod uwagę bierze aktywność obserwatorów.

Later

Jest bezpłatnym, łatwym w użyciu narzędziem, idealnym dla początkujących firm. Ułatwia planowanie zdjęć i filmów w mediach społecznościowych. Współpracuje z Instagramem, Twitterem, Facebookiem i Pinterestem. Jest limit 30 postów miesięcznie dla każdej platformy, z wyjątkiem Twittera-50 postów.

Aby zaplanować wpis, wystarczy przesłać multimedia i przeciągnąć zdjęcie lub film do kalendarz. Możesz umieścić podpis w sekcji komentarzy i wybrać czas na publikację.

Sprout Social

Pozwala zarządzać wszystkimi kontami mediów społecznościowych. Zapewnia analizę danych na najwyższym poziomie. Pomaga w obsłudze klienta. Jest bardzo przydatny dla administratora mediów społecznościowych. Pozwala zarządzać wieloma kontami i monitorować słowa kluczowe we wszystkich mediach społecznościowych.

Dzięki temu będziesz wiedzieć, kiedy użytkownicy mówią o Twojej marce. Pomaga lepiej reagować na potrzeby klientów.

Brandwatch

Pozwala na bieżąco monitorować i analizować nastroje społeczne. Gromadzi dane z Facebooka, Twittera, blogów, forów i stron internetowych. Dzięki niemu możesz śledzić aktualne trendy i tematy pojawiające się w Internecie. W płatnej wersji otrzymujesz dedykowanego menedżera konta. Udziela indywidualnych porad. Jego pomoc jest nieoceniona.

(Visited 131 times, 1 visits today)