small_4135220672Jestem przekonany, że część osób przygląda się programom partnerskim takim jak GVO i nie do końca wie jak się zabrać za promocję. W tym artykule dam Ci kilka silnych taktyk, które wreszcie dadzą Ci motywacyjnego kopniaka do działania i pozwolą Ci wygenerować pierwsze zyski.

Pamiętaj tylko o jednym, samo posiadanie taktyk i strategii nie wygeneruje dla Ciebie zysków. Natychmiast po przeczytaniu artykułu podejmij jakieś działanie. 

Taktyka # 1 Dowiedz się kto płaci za produkt i przedstaw ofertę podobnym osobom.

Pomyślisz sobie ok, to logiczne, ale jak wprowadzić tę taktykę w życie? Na tym etapie rozwoju technologicznego nie jest to ani trochę skomplikowane. Pierwsze co musisz zrobić to znaleźć obecnych klientów, czyli osoby, które już kupiły dostęp do np. do pakietu GVO.

Najprostszym rozwiązaniem jest wykupienie dostępu i zalogowanie się do swojego konta na GVO. Wejdź w zakładkę Twój biznes GVO >> Twoje struktura. Na samym dole strony znajdziesz ponad 100 osób (tak jest w moim przypadku), które są w tym programie. Możesz dzięki serwisom społecznościowym i Google zbadać grupę docelową. Najlepiej stwórz tabelkę w Excelu i przeanalizuj takie elementy jak wiek, płeć czy zainteresowania.

Może brzmi to jak wchodzenie komuś w brudnymi butami w życie, dlatego pamiętaj o etyce i ochronie danych osobowych. Z drugiej strony Facebook wyświetlając nam reklamę robi identycznie to samo – sprawdza jakie są nasze zainteresowania, preferencje i na tej podstawie wyświetla nam reklamę. Co zrobić z zebranymi danymi?

Taktyka # 2 Działaj jak inwestor i przedsiębiorca

Zauważyłem, dzięki analizie grupy docelowej, że często osobami, które działają w programach partnerskich są ludzie, którzy chcą „dorobić” w Internecie do pensji. Świetnie, w 100% jestem za. I dlatego warto popracować nad sposobem myślenia tej grupy partnerów. Mentalność tych osób często różni się od mentalności inwestora czy przedsiębiorcy – co nie oznacza, że nie można zmienić takiego sposobu myślenia. Dlatego może usłyszeć wypowiedzi w stylu „pobierali mi z konta 30 złotych a ja nic z tego nie miałem – to oszustwo”.

hurtownia-warzywniak

Kto jest winny bankructwa warzywniaka na osiedlu?

Posłuchaj, jeżeli ktoś otwiera sklepik osiedlowy i ma umowę z hurtownikiem na zakup świeżych warzyw to czy hurtownik jest odpowiedzialny za to, że ten sklep nie ma klientów? Nie, gdyż bycie przedsiębiorcą jest związane z inwestowaniem i ryzykiem. W marketingu internetowym czy zarabianiu przez Internet ryzykujesz albo swój czas, albo kapitał. Ok, co zatem możemy zrobić gdy już poznamy swoją grupę docelową?

Jeżeli znasz zainteresowania tych osób możesz zacząć inwestować pieniądze w reklamę np. na Facebooku. Im bardziej znasz profil osoby, która kupiła pakiet GVO tym lepiej możesz dopasować reklamę na Facebooku. Im bardziej dopasujesz grupę (objawia się to ilością kliknięć w reklamę) tym mniej zapłacisz. OK, ale na co kierować ruch z reklamy na Facebooku? W panelu PodstawyBiznesu.pl masz linki do stron przechwytujących, wystarczy, że na końcu linku dodasz swój ID partnera i już.

Gdzie oprócz Facebooka zacząć swoją przygodę z płatną reklamą?

Inny serwis, który Ci polecam to Adtaily. Według mnie jest to świetne miejsce, żeby zacząć przygodę z płatną reklamą. Tutaj wybierasz portal na którym będzie wyświetlała się Twoja reklama. Gdy przeanalizujesz grupę docelową masz szansę odkryć jakie strony i blogi lubią te osoby. Wystarczy wykupić mały boks reklamowy na tych konkretnie stronach i już strumień ruchu wędruje na Twojej stronie docelowej.

Taktyka # 3 Osiągnij efekty w swojej branży za pomocą narzędzi GVO i zacznij uczyć innych tych technik

Wyobraź sobie, że jesteś webmasterem. Zarabiasz na robieniu stron internetowych. Żeby pozyskać klientów stosujesz strategię sprzedaży na webinarach. Strategia ta jest prosta:

Krok A Przygotowujesz stronę przechwytującą za pomocą Video Producera i Autorespondera GVO (masz tam gotowe szablony) Krok B Promujesz stronę z zapisem na webinar pt. Jak wypromować firmę w Internecie? na Facebooku, Adtaily czy zapraszasz do współpracy fora związane z przedsiębiorczością.
Krok C Organizujesz webinar za pomocą narzedzia GVO Conference. Na szkoleniu sprzedajesz usługę założenia strony lub bloga. Proponujesz klientowi hosting w ramach GVO oraz wszystkie inne narzędzia. W taki sposób budujesz dochód w GVO.

Jak uczyć sprzedaży swoją konkurencję i jeszcze na tym zarobić?

[wms_protected]Ale to tylko dobry początek. Skoro ta technika działa i potrzeba do jej realizacji pakietu GVO, to kolejnym etapem jest edukowanie innych webmasterów jak za pomocą strategii webinarowej budować stabilny dochód. Czyli robisz strategię webinarową dla kolejnej grupy zainteresowanej pakietem GVO.

Branża webmasterów to tylko jeden przykład, wiele osób pokazuje narzędzia GVO osobom zainteresowanym robieniem biznesu MLM w sieci. Pomyśl o swojej branży i zastosuj tę strategię.

Napisz do mnie natychmiast jeżeli potrzebujesz wsparcia w pierwszych krokach.

Mój email to miroslawskwarek@gmail.com

[/wms_protected]

 

 

 

Autor wpisu:

Mirosław Skwarek ekspert perswazji – perswazja w internecie, Autor blogów PerswazjaWSprzedazy.pl i MilionZaSlowo.pl, Autor książek m.in.. „Recepta na kryzys”,”Perswazja w sprzedaży aukcyjnej”, własna firma – infoprodukty, Interkursy, Ekademia (ponad 40 kursów internetowych). Trener biznesowy – ponad 1000 godzin na salach szkoleniowych; trener MiastaSzkolen.pl, Copywriter – Złote Myśli, psychorada.

(Visited 82 times, 1 visits today)