Strategia Budowy Biznesu z GVO

Strategia Budowy Biznesu z GVO

Rozpoczynając przygodę z eBiznesem i programami partnerskimi bardzo ważnymi elementami sukcesu są:

  • Team ( Twój sponsor )
  • Strategia
  • Plan wynagrodzenie
  • System

 

1. Team

Dzięki naszemu systemowi możesz dołączyć do najbardziej dynamicznego zespołu który co miesiąc wprowadza kilkadziesiąt osób do biznesu i miesiąc w miesiąc jesteśmy na szczytach w tabelach liderów GVO. (więcej…)

Kulisy powstania AllinOne Business System + Bonus [cz.1]

Dokładnie 1 października 2013r. minie rok od powstania AllinOne Business System. Była to pierwsza wersja systemu zbudowana całkowicie na WordPressie i którą trzeba było zainstalować jeszcze na własnym hostingu GVO.

Po miesiącu od uruchomienia systemu udało mi się pozyskać 100 osobiście poleconych współpracowników do programu partnerskiego GVO, co pozwoliło wygenerować mi pierwsze prowizje w wysokości $1694, czyli około 5300 zł (tylko z jednego programu partnerskiego).

Pomyślałem wtedy – Skoro system tak świetnie działa, to dlaczego nie udostępnić go dla wszystkich moich współpracowników, aby oni również zaczęli odnosić sukcesy? Niestety natrafiłem na pewien problem…. (więcej…)

As Marketingu 2013 – moje wrażenia

As Marketingu to szkolenie na którym nie powinno zabraknąć nikogo, komu zależy na zbudowaniu realnego biznesu w wirtualnym świecie.

As Marketingu Live - opiniaW dniach 21 i 22 września w Centrum Konferecyjnym Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim odbyło się rewelacyjne szkolenie As Marketingu. Miałem przyjemność w nim uczestniczyć ale czuję niedosyt, gdyż nie mogłem zostać na niedzielę. (więcej…)

5 technik seo, które musisz zastosować na Fanpag’u

jak stworzyć fan page na facebookuZadaj komuś pytanie “co to jest facebook” to dostaniesz odpowiedź – portal społecznościowy. Tak, to prawda. Największy serwis społecznościowy, jaki powstał. Ale facebook już dawno przestał być tylko serwisem, gdzie możemy nawiązać kontakty ze znajomymi. Stał się narzędziem w marketingu.

Oglądając, chociażby różne programy w tv, możemy zauważyć napisy na dole ekranu: “znajdź nas na facebooku” lub “polub nas na facebooku”.

Na facebooku bardzo popularne stało się zakładanie własnego fanpag’a. Może go założyć każdy. Nie jesteśmy też ograniczeni co do ich ilości.

Prowadzenie fanpage niby banalna sprawa, w sieci można znaleźć wiele wskazówek “jak, co mamy robić”, aby pozyskiwać like. Płatne reklamy, kupowanie fanów, pisanie często na fanpag’u to tylko niektóre metody na to aby nasz fanpage rósł i zdobywał popularność.

Ale, czy zdawałeś sobie sprawę, że na naszym fanpage należy też zastosować SEO, które pomaga przecież w pozycjonowaniu ? Przyznam szczerze, że sama do niedawna o tym nie wiedziałam. Ale przez to, że marketerzy ostatnimi czasy dość często mówili o promocji na facebooku, postanowiłam poszperać w sieci na temat prowadzenia fanpag’a.
(więcej…)

As Marketingu Live – relacja z konferencji

As Marketingu Live – relacja z konferencji

W miniony weekend, tj. 21-22.09.2013, odbyła się kolejna już edycja „Asa Marketingu Live”, w której miałem okazję uczestniczyć. Ta legendarna konferencja odbyła się w MCC Mazurkas Conference Centre w Ożarowie Mazowieckim i trwała 2 dni.

Przyświecało jej motto: co działa tu i teraz w 20013 roku?

Cała konferencja podzielona była na kilka mniejszych modułów i dotyczyła budowania biznesu online.

Na jednej scenie znaleźli się znakomici marketerzy, tacy jak: Jacek Dudzic, Paweł Danielewski, Adrian Kołodziej i Przemek Szczęch. (więcej…)

Twoje wystrzałowe 30 sekund, które chwycą serce i rozum widza

dochodowy kanał na YouTubeDawno, dawno temu… te słowa budzą twoją ciekawość bez względu na twój wiek. Od małego nasłuchałeś się bajek i opowiadań, które zaczynały się od tych słów. Czy potrzebowałam 30 sekund, by obudzić w tobie chęć do dalszej lektury? 

A wracając do tej opowieści: dawno, dawno temu w epoce lodowcowej ukształtowała się nasza najstarsza ewolucyjnie część mózgu – mózg gadzi.

To ona reaguje na każdy bodziec znacznie szybciej niż nasza świadoma, najmłodsza część mózgu. Mózg gadzi nieustannie „skanuje” nasze otoczenie i wyszukuje sygnały, które klasyfikuje do trzech grup: (więcej…)

Marketing Sieciowy Pro cz. 2…

Dlaczego Nikogo Nie Obchodzi Twój Biznes MLM?

Jeden z liderów branży marketingu sieciowego (od którego zresztą bardzo dużo się nauczyłem), powiedział mi kiedyś coś bardzo ważnego:

„Wiesz co się dzieje, gdy podejmujesz swoje decyzje, tylko i wyłącznie na podstawie jakiś założeń? Zrobisz z siebie i ze mnie D*****.”

Ta i inne rady, do których się sumienne stosowałem, wyszły mi na dobre. Dlatego pozwoliłem sobie w tym właśnie rozdziale stworzyć podstawy do przygotowania odpowiednich informacji,  które będziesz mógł wykorzystać w praktyce. Zapewne o niektórych zagadnieniach już wcześniej słyszałeś, ale nic nie zaszkodzi, jak sobie je tutaj przypomnimy i odświeżymy. (więcej…)

AS Marketngu, czyli jak odnieść sukces w E-Biznesie?

AS Marketngu, czyli jak odnieść sukces w E-Biznesie?

Statystyki wskazują, że tylko 1-2% osób podejmuje decyzję o zakupie produktu lub podjęciu współpracy przy pierwszym kontakcie.

Wszyscy prowadzący działalność w tej branży doskonale zdają sobie sprawę, że taka jest rzeczywista konwersja, choć publicznie nadal powtarzane są bajki o 20-30%. Wiele osób rezygnuje z działalności lub rozgląda się za inną firmą, ponieważ wcale nie jest zasadą, że 2 na 10 osób, które znalazły się na sporządzonej tradycyjnymi metodami listy podejmą współpracę. (więcej…)

Największe Wyzwania w Marketingu Partnerskim cz.3

 

Programy Partnerskie w PraktyceW pierwszym video opowiedziałem Ci trochę o sobie i o naszym systemie. W drugim video pokazałem Ci dlaczego tak dużo osób nie interesuje się Twoim biznesem………

A dzisiaj pokażę Ci jak działać aby nie zrobić z siebie natrętnego dziwaka lub domokrążcy. Następnie nauczysz się kto zalicza się do Twojej grupy docelowej – możesz się zdziwić (na pewno nie jest to Twoja rodzina ani znajomi): (więcej…)