Jak odzyskać klientów – remarketing przychodzi z pomocą

Jak odzyskać klientów – remarketing przychodzi z pomocą

Warto zauważyć, że coraz więcej osób zakłada biznesy internetowe. Motywacje są naprawdę bardzo różne. Przede wszystkim chodzi jednak o pieniądze. Dobrze prosperujący biznes online może przenosić bowiem naprawdę duże zyski. Nic więc dziwnego, że tak dużo ludzi rozpoczyna swoją działalność właśnie w sieci.

Artykuł powstał we współpracą z firmą AdWords Group

Niestety, zdobycie klientów i osiąganie satysfakcjonujących dochodów wcale nie jest takie łatwe. Dobry pomysł na biznes i odpowiednio wysokie zaangażowanie mogą nie wystarczyć. Wszystko dlatego, że w internecie panuje bardzo duża konkurencja, z którą trzeba skutecznie walczyć. Jak? Choćby poprzez właściwą reklamę.

W dzisiejszym wpisie dowiecie się wielu interesujących faktów na temat marketingu, który jest z miesiąca na miesiąc coraz popularniejszy. Na czym polega taka kampania produktowa? Jakie są jej najważniejsze zalety? Zapraszamy do lektury! (więcej…)

Jakie firmy potrzebują dyrektywy ATEX?

Jakie firmy potrzebują dyrektywy ATEX?

Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych to obowiązek każdego zakładu pracy. Zależnie od branży oraz szczególnych warunków panujących na ich terenie wymagane może być również spełnianie dodatkowych wymogów wynikających z poszczególnych  regulacji.

Przykładem może być dyrektywa ATEX, która jest obowiązkowa dla firm, w których występuje stale lub okresowo atmosfera wybuchowa.

Przykładami zakładów pracy, które muszą działać zgodnie z jej założeniami są między innymi cukrownie, gorzelnie, stolarnie i stacje paliw. Warto wiedzieć, że zasady dyrektywy ATEX mogą też dotyczyć jedynie części budynków np. magazynów, w których przechowywane są substancje łatwopalne i materiały sypkie, powodujące duże pylenie. Przestrzeganie przepisów zawartych w tej dyrektywie ma na celu zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa w strefach zagrożenia wybuchem.

Co obejmuje dyrektywa ATEX?

http://www.bureauveritas.pl/services+sheet/ocena+bezpieczenstwa+maszyn+i+urzadzen+przemyslowych.+dyrektywa+maszynowa+2006+42+we

Zakres dyrektywy obejmuje przede wszystkim wytyczne dotyczące urządzeń elektrycznych i mechanicznych. Wymagania dotyczą także komponentów i systemów ochronnych zabezpieczonych przed wybuchem. Zgodnie z ATEX wszystkie strefy zagrożenia wybuchem muszą być prawidłowo wyznaczone oraz wyraźnie oznakowane. Ponadto na każdym stanowisku pracy z zagrożeniem wystąpienia wybuchu należy wykonać ocenę ryzyka oraz opracować Dokument Zabezpieczenia Przed Wybuchem.

Jak sprawdzić, czy w firmie są zachowane wszystkie zasady bezpieczeństwa?

Audyt bezpieczeństwa w przedsiębiorstwie pozwala na ocenę bezpieczeństwa w strefach zagrożenia wybuchem. W czasie tych działań sprawdza się w pierwszej kolejności, czy ryzyko w strefach zagrożenia wybuchem zostało prawidłowo ocenione. Konieczny jest także przegląd wszelkich procedur i instrukcji. Kolejnym etapem audytu jest też kontrola stanu oraz sposobu użytkowania urządzeń produkcyjnych oraz elementów systemu alarmowego.

Jakie kursy warto zrobić, kiedy chcemy rozwijać karierę?

Jakie kursy warto zrobić, kiedy chcemy rozwijać karierę?

Z pewnością warto zacząć od tego, że inwestycja w siebie jest w dzisiejszych czasach niemal koniecznością, jeśli zależy nam na rozwijaniu kariery i swojego potencjału, a co za tym idzie, również podniesieniu zarobków. Do lamusa odeszły czasy, w których w pracownika inwestował tylko pracodawca. Jeśli dalej myślisz, że to w rękach szefa leży podnoszenie Twoich kwalifikacji – myśl tak dalej. I patrz, jak inni, bardziej ambitni, wyprzedzają Cię w przedbiegach! (więcej…)

Branża transportowa i jej rozwój

Branża transportowa i jej rozwój

Dynamiczny rozwój gospodarki oraz infrastruktury transportowej sprawił, że na rynku powstaje coraz więcej przedsiębiorstw gwarantujących bezpieczny transport dóbr. Obecnie, większość firm przewozowych oferuje szeroko zakrojone usługi transportowe, obejmujące nie tylko sam przewóz towarów, ale także działania w obszarze spedycji i logistyki. Te trzy sektory tworzą razem tak zwaną branżę TSL, a jej dynamiczny rozwój sprawia, że firmy muszą być bardzo konkurencyjne, aby odnieść sukces. (więcej…)

Dlaczego zatrudnienie wykwalifikowanego asystenta zwróci się z nawiązką?

Dlaczego zatrudnienie wykwalifikowanego asystenta zwróci się z nawiązką?

Wykwalifikowany asystent to osoba, która skutecznie wspomaga pracę menadżera wyższego szczebla, dbając o jego kalendarz, planując służbowe podróże i redukując ilość zbędnych obowiązków. Kompetentny i doświadczony asystent może znacząco podnieść efektywność pracy swojego przełożonego, a tym samym zwiększyć zyski całej firmy. Dlaczego zatrudnianie asystentów jest opłacalne? (więcej…)

5 wskazówek, jak stworzyć skuteczny newsletter

5 wskazówek, jak stworzyć skuteczny newsletter

Reklama to nie tylko wielkie plakaty i banery, to przede wszystkim dostosowanie się do stylu życia współczesnych konsumentów. Newsletter jest wprost wymarzonym narzędziem marketingowym, aczkolwiek stworzenie idealnego, który zainteresuje, a nie zdenerwuje i finalnie nie wyląduje na czarnej liście spamu, to prawdziwa sztuka.

Musimy wiedzieć, że każdego dnia, na całym świecie zostaje wysłanych ponad 3 miliony maili, a znakomita większość z nich to właśnie spam. Podpowiemy co zrobić, by Wasz newsletter nie stał się jego częścią, słowem dowiecie się, jak stworzyć newsletter idealny. (więcej…)

Prowadzisz średnie przedsiębiorstwo? Sprawdź, czy opłaca Ci się wziąć leasing na firmowe samochody

Prowadzisz średnie przedsiębiorstwo? Sprawdź, czy opłaca Ci się wziąć leasing na firmowe samochody

Chcąc rozbudować flotę pojazdów, przedsiębiorstwo nie musi dokonywać zakupu aut. Korzystną opcją może być leasing samochodowy. Sprawdź, czy jest to opłacalne rozwiązanie dla średniej wielkości firm.

Jak pokazują statystyki, wraz z upowszechnieniem się wiedzy na temat leasingu, wzrasta zainteresowanie tą formą finansowania. Podczas gdy w 2000 roku niewiele ponad 13% przedsiębiorców deklarowało korzystanie z leasingu, tak w 2014 roku umowę leasingową podpisało niemal 31% przedsiębiorców. Z roku na rok chętnych przybywa, ponieważ na rynku pojawia się coraz więcej korzystniejszych rozwiązań. (więcej…)

Ubezpieczenie na wypadek urodzenia dziecka

Ubezpieczenie na wypadek urodzenia dziecka

Urodzenie dziecka to bardzo szczęśliwy i radosny moment dla całej rodziny. Nowy członek jest zwykle bardzo wyczekiwany i odliczane są dni do jego pojawienia się na świecie. A gdy już się pojawi, zwykle wiąże się to z ogromną radością, zadowoleniem, ale też pewnym naturalnym zmartwieniem i zaniepokojeniem. Małe dziecko potrzebuje bowiem poza dużą dawką miłości również pewnych akcesoriów, które zwyczajnie trzeba kupić. W tym wyposażeniu może doskonale pomóc odpowiednie ubezpieczenie na wypadek urodzenia dziecka. (więcej…)

3 powody, dla których mała firma potrzebuje telefonii VoIP

3 powody, dla których mała firma potrzebuje telefonii VoIP

Masz małą firmę i myślisz, że warto zrezygnować z telefonii stacjonarnej na rzecz płaskiej taryfy GSM i smartfona dla każdego pracownika? Pomyśl jeszcze raz, bo telefonia VoIP ma do zaoferowania wiele funkcji, których nie znajdziesz nigdzie indziej, a koszty jej utrzymania mogą być wręcz pomijalne.

Teoretycznie, oparcie telekomunikacji w firmie tylko na telefonii komórkowej może wydawać się opłacalne. W praktyce warto zadać sobie następujące pytania:

  1. Ile minut przypada na rozmowy przychodzące, a ile na wychodzące i jak te dane wyglądają dla poszczególnych działów?
  2. Którzy pracownicy mają “stacjonarny” charakter pracy, a którzy muszą być “mobilni”?
  3. Czy infolinia jest dla firmy istotnym kanałem sprzedaży?

(więcej…)

Darmowe porady prawne – dla kogo?

Darmowe porady prawne – dla kogo?

Dowiedz się jak skorzystać z darmowej porady i gdzie możemy jej szukać. Sprawdź!

Bardzo wiele osób zastanawia się, czym dokładnie są porady prawne, które możemy uzyskać za darmo. Co gorsza, bardzo małe grono osób jest świadome tego, że faktycznie taką poradę możemy uzyskać i nie ma w tym nic dziwnego. Warto jednak podkreślić, że aby uzyskać taką właśnie poradę prawną, musimy na samym początku sprawdzić kilka bardzo istotnych kwestii. Jakie to kwestie na co należy zwracać szczególną uwagę, jeśli mowa o uzyskaniu darmowej porady prawnej? Odpowiedzi na te pytania, znajdziecie państwo w poniższym artykule. (więcej…)