Pokaż się z najlepszej strony – skuteczna strona www

Pokaż się z najlepszej strony – skuteczna strona www

Prowadzenie biznesu w obecnych czasach wymaga zaprezentowania firmy w Internecie. Profesjonalna witryna internetowa to doskonała wizytówka każdego przedsiębiorstwa, ułatwiająca konsumentom nie tylko nawiązanie kontaktu, ale również zapoznanie się z ofertą firmy. Strona www powinna być nienaganna – zarówno jeśli chodzi o jej projekt i zamieszczane na niej treści oraz funkcjonalność. Wolno ładująca się, nieczytelna i nie responsywna strona będzie raczej antyreklamą, niż reklamą firmy. (więcej…)

Elektroenergetyka wymaga doskonałych urządzeń

Elektroenergetyka wymaga doskonałych urządzeń

Istniejący system elektroenergetyczny musi rozwiązywać wiele kluczowych problemów. Przede wszystkim jego rolą jest zapewnienie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz dostarczenie jej do odbiorców w sposób niezawodny i co równie ważne – w sposób ciągły. System ten musi też spełniać szereg wymogów narzuconych przez regulacje prawa europejskiego oraz duże ograniczenia wprowadzane ze względu na ochronę środowiska.

Wszystkie te obowiązki dotyczą nie tylko sektora wytwórczego. Tym wymogom musi podporządkować się także system przesyłowo-rozdzielczy. To, że produkcja energii elektrycznej oparta na węglu powoduje ogromną emisję gazów szkodliwych dla środowiska, wie już przecież każdy. (więcej…)

Czy polubienia postów na Facebooku naprawdę pomagają potrzebującym osobom

Czy polubienia postów na Facebooku naprawdę pomagają potrzebującym osobom

Jest dużo prawdy w stwierdzeniu, że rozwój Internetu oraz mediów społecznościowych może wspierać i rozwijać pomoc wobec potrzebujących. Obojętnie, czy mieszkasz w UK, czy w Polsce, z pewnością wielokrotnie stykasz się z różnymi inicjatywami w sieci. Czy jednak „łapka w górę” na fejsie rzeczywiście pomaga? Pozwól, że wyobrazimy to sobie bardzo konkretnie.

Bicie rekordów nonsensu

Pamiętasz Łukasza Berezaka, młodego chłopca cierpiącego na chorobę Leśniowskiego-Crohna? Jego wyjątkowa historia została nagłośniona, gdy będąc potrzebującym, sam włączył się do Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jako wolontariusz.

Gdy czytaliśmy o tym na bieżąco, niektórzy postanowili iść o krok dalej. Założyć fanpage. I tak powstał chociażby profil pod nazwą „Łukasz Berezak – bijemy rekordy polubień dla Ciebie. Jesteśmy z Tobą”. Być może nawet znajdujesz się w grupie prawie miliona użytkowników, którzy w odruchu serca kliknęli – tak, lubię to, dodaję ten profil do ulubionych, pomóżmy. (więcej…)

Przedsiębiorco, szukasz wsparcia? Poznaj Program Polska Bezgotówkowa!

Przedsiębiorco, szukasz wsparcia? Poznaj Program Polska Bezgotówkowa!

Corocznie pojawia się cała masa programu, których głównym zadaniem jest wsparcie przedsiębiorców. Takim przykładem może być np. Program Polska Bezgotówkowa! Dowiedz się więcej.

Co z płatnościami bezgotówkowymi? Polska Bezgotówkowa coraz bliżej!

Od pewnego czasu można zauważyć zmianę preferencji dotyczących preferowanych metod płatności wśród Polaków, potwierdzają to także najnowsze badania. Według nich prawie 60% respondentów wybiera płatności bezgotówkowe. Wynika to w dużej mierze z szybkości, innowacyjności oraz sporej wygody.

Rozwój płatności bezgotówkowych w Polsce trwa w najlepsze, co go ogranicza? Przede wszystkim brak terminali płatniczych w niektórych punktach handlowo- usługowych (ma to miejsce szczególnie w mniejszych miejscowościach, ale nie tylko). (więcej…)

Ekspres do kawy w małej firmie – jak wybrać odpowiednie urządzenie?

Ekspres do kawy w małej firmie – jak wybrać odpowiednie urządzenie?

Polacy piją coraz więcej kawy. W ubiegłym roku wydaliśmy w kawiarniach o 5% więcej niż w latach poprzednich – wynika z badań firmy Euromonitor. Kawę pijemy także w pracy. W większości dużych biur ekspres to stałe wyposażenie kuchni, jednak w mniejszych firmach pracownicy często narzekają na brak takiego sprzętu. Jeśli prowadzisz mały biznes lub pracujesz w niewielkiej firmie i do Twoich obowiązków należy zaopatrzenie biura, zobacz, dlaczego warto pomyśleć o ekspresie do kawy.

Kupowanie kawy na wynos jest nie tylko drogie, ale też szkodliwe dla środowiska – papierowe kubki wyrzucamy po jednym użyciu. Ponadto z ekspresu do kawy w firmie korzystają nie tylko jej pracownicy, ale także klienci. Jednak w niewielkich biurach nie przydadzą się urządzenia, w których można zrobić kilka kaw jednocześnie. Zobacz, jaki ekspres do kawy sprawdzi się w małej firmie. (więcej…)

Zdrowie psychiczne: poruszanie się poza świadomością

Zdrowie psychiczne: poruszanie się poza świadomością

Jeden na pięciu – to liczba dorosłych Amerykanów, którzy doświadczają problemów ze zdrowiem psychicznym. W rzeczywistości, zgodnie z raportem w Sprawach Zdrowia, leczenie warunków zdrowia psychicznego kosztuje więcej niż jakakolwiek inna sytuacja medyczna w kraju w 2013 roku, na oszałamiającym 201 miliardach dolarów.

Na szczęście pracodawcy zdają sobie sprawę z tego palącego problemu. Niedawne badanie przeprowadzone przez Willisa Towersa Watsona na temat pracodawców w USA wykazało, że prawie dziewięciu na dziesięciu pracodawców uważa, że ​​zdrowie psychiczne / behawioralne będzie priorytetem w ciągu najbliższych trzech lat. (więcej…)

Reklamy w kinie: nowoczesne formy reklamy kinowej

Reklamy w kinie: nowoczesne formy reklamy kinowej

Każdy przedsiębiorca rozkręcający własny biznes musi zadbać o skuteczną kampanię reklamową, która pozwoli potencjalnym klientom dowiedzieć się o oferowanych przez niego produktach lub usługach. Dobry marketing jest oczywiście niezwykle ważny również w przypadku firm z dłuższym stażem. Właśnie dlatego warto rozważyć możliwość wykorzystania reklamy w kinie.

Reklamy kojarzą się wielu osobom ze spotami emitowanymi w telewizji albo radiu, a także z kampanią reklamową prowadzoną na łamach prasy. Media już od dawna wykorzystywane są w celach marketingowych, ponieważ pozwalają dotrzeć do ogromnej grupy odbiorców, a tym samym umożliwiają zdobycie większej liczby klientów lub zainteresowanie konkretną ofertą wielu osób.

Ponieważ jednak reklamy nie należą do rzadkości, istotne znaczenie ma zdobycie uwagi konsumentów, a w tym zadaniu liczy się element zaskoczenia lub humoru, dobrze przygotowany spot, a także kanał przekazu. Warto wiedzieć, że oprócz telewizji świetnie w tej roli sprawdzi się również kino. (więcej…)

Certyfikacja biomasy

Certyfikacja biomasy

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa unijnego wszystkie biopaliwa muszą posiadać certyfikat potwierdzający, że zostały otrzymane zgodnie z tzw. kryterium zrównoważonego rozwoju.

Jakie kryteria należy spełniać, aby uzyskać certyfikację biopaliw?

Producenci biomasy muszą spełniać wszystkie wymogi dotyczące praw pracowniczych oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska. Certyfikacja (http://www.bureauveritas.pl/home/about-us/our-business/certification ) obejmuje między innymi takie kryteria jak ilość powstających zanieczyszczeń i dwutlenku węgla, jak również wpływ metody pozyskiwania surowców na stan zalesienia. Kontroli podlega również ochrona praw człowieka i pracownika, a także przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny. (więcej…)

Jak wybrać dobrą drukarkę wielkoformatową?

Jak wybrać dobrą drukarkę wielkoformatową?

Konkurencja na rynku reklamy jest obecnie większa niż kiedykolwiek. Na taki stan rzeczy wpływa przede wszystkim dynamiczny rozwój środków masowego przekazu i rosnący udział reklamy internetowej oraz telewizyjnej w marketingu. Aby reklama zewnętrzna w dalszym ciągu była atrakcyjną formą promocji, musi charakteryzować się najwyższą jakością i estetyką, przy czym produkcja banerów czy plakatów nie może być nazbyt kosztowna.

Jaka powinna być dobra drukarka wielkoformatowa?

– Skuteczność reklamy zewnętrznej warunkowana jest przez wiele czynników, jak np. miejsce jej ekspozycji, ale przede wszystkim jakość projektu i jego wykonania – mówi nasz rozmówca z FUJIFILM Sericol. Inną sprawą, na którą zawsze zwraca uwagę reklamodawca, jest opłacalność. Koszty poniesione na przygotowanie kampanii muszą się po prostu zwrócić. Dlatego tak ważne jest, by maszyny drukarskie pracowały szybko, wydajnie i oszczędnie.

A zatem dobra drukarka wielkoformatowa to taka, która zapewnia doskonałą jakość wydruku, głębokie kolory i wysoką rozdzielczość. Jednocześnie musi pracować szybko, a stosowane w niej tusze muszą być bardzo wydajne. Wszystkie te wymagania spełniają drukarki wielkoformatowe serii UVISTAR.

Drukarka wielkoformatowa UVISTAR II

UVISTAR II to niezawodna maszyna cyfrowa do wielkoformatowego druku UV. Bez wahania możemy nazwać ją najlepszym z dostępnych rozwiązań do przygotowania billboardów i plakatów w dużym formacie. Urządzenie jest niesamowicie szybkie (350m2/h) i łatwe w obsłudze. Niewątpliwą zaletą jest też solidna konstrukcja obudowy.

Drukarka rolowa UVISTAR II pracuje z systemem atramentu Uvijet, co daje możliwość drukowania na rozmaitych podłożach, w tym najbardziej wrażliwych na wysokie temperatury, takich jak polietylen. Pracując z tą drukarką możemy uzyskać wydruk o szerokości 3 lub 5 m.

Wykorzystanie drukarki wielkoformatowej UVISTAR II pozwala znacznie ograniczyć przestoje, a to za sprawą szybkiego rozruchu. Łatwa i szybka jest także zmiana oraz kalibracja podłoża, co przekłada się na wydajność.

Drukarka wielkoformatowa UVISTAR Pro8

Model UVISTAR Pro8, dzięki tuszom Uvijet light, daje większe możliwości zastosowania w tych zakładach, gdzie powstają zarówno wydruki wielkoformatowe, jak i mniejsze materiały reklamowe, przeznaczone do oglądania z bliska. Urządzenie jest w stanie drukować na podłożach sztywnych, co pozwala na tworzenie np. plansz do punktów sprzedaży, materiałów wystawowych, grafik artystycznych itp.

Oprócz najważniejszych możliwości, jakie znajdziemy również w poprzednim z omawianych modeli, UVISTAR Pro8 posiada funkcję automatycznej zmiany konfiguracji kolorów pomiędzy 4 i 8 kolorami. Ponadto, maszyna umożliwia jednoczesny druk na 3 rolach na podłożu do 160 cm.

Podstawowe wyposażenie drukarki UVISTAR Pro8 można rozszerzyć o belki antystatyczne, analizator zmarszczek, funkcję cięcia w czasie druku, kamery do druku backlitów, odbierak arkuszy do materiałów elastycznych, czy stół podciśnieniowy.