Mobilność powoli staje się sporym wyznacznikiem, jeśli chodzi o nośniki reklamowe – czasy wielkich, ciężkich i przede wszystkim nieporęcznych konstrukcji odchodzą w zapomnienie, co oznacza przejęcie pałeczki przez inne formy. Flagi oraz windery reklamowe coraz częściej są wybierane przez przedsiębiorców, którzy cenią sobie mobilność oraz liczą na skuteczną reklamę.

  • Windery reklamowe i flagi – zainwestuj mądrze
  • Potykacze nadal są modne
  • Standy reklamowe jako ciekawa alternatywa

Jeśli jesteś właścicielem firmy, nie potrzebujesz wyjaśnień, jak ważną rolę w pozyskiwaniu nowych klientów oraz budowaniu rozpoznawalności marki odgrywają targi oraz eventy branżowe. Jest to doskonała okazja, żeby pokazać się z dobrej strony, lecz aby tego dokonać, potrzebujesz odpowiednich narzędzi. Przede wszystkim jednak, narzędzi, które będą mobilne.

Windery reklamowe i flagi – zainwestuj mądrze

O wyróżnienie się na tle konkurencji z roku na rok jest coraz trudniej, gdyż wszyscy szukają jak najlepszych rozwiązań. Formy, które jeszcze kilka lat temu były sprawdzone, przestają być efektywne, zmniejszając tym samym współczynnik pozyskiwania nowych klientów.

Dlatego właśnie tak ważne jest próbowanie rozwiązań, które nie tylko będą skuteczne, ale również praktyczne. Windery reklamowe i flagi sprawdzą się w tym przypadku idealnie – są widoczne z daleka, pozwalają na kreatywne wykorzystanie powierzchni reklamowej i co najważniejsze, możesz zabrać je ze sobą gdzie tylko zechcesz.

Potykacze nadal są modne

Wprawdzie standardy reklamowe nieustannie się zmieniają to pozycja i popularność potykaczy wciąż jest stabilna. Ogromna w tym zasługa stosunku niewielkich rozmiarów do możliwości, gdyż wystawione przed firmą informują nie tylko o produktach, ale także o promocjach czy ciekawych usługach.

Potykacze świetnie przyciągają uwagę spacerujących ludzi, gdyż zapoznanie się z ich treścią zajmuje dosłownie kilka sekund. Doskonale sprawdzają się zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz, w tym drugim przypadku często uzupełniane przez stojaki na ulotki. Niezależnie od formy, stale cieszą się ogromną popularnością wśród właścicieli reklamujących swoje firmy.

Standy reklamowe jako ciekawa alternatywa

Standy reklamowe, czyli popularne ścianki to doskonała alternatywa dla winderów oraz flag. Ich ogromnym atutem jest duża przestrzeń, jaką możemy przeznaczyć na naszą reklamę, ale także wykorzystać jako tło do sesji zdjęciowych wykonywanych podczas różnego rodzaju targów branżowych czy eventów. Nie należy także zapominać o tym, że na rynku dostępne są również ścianki, gdzie wykorzystać możemy obie strony i zamieścić na nich dwie różne reklamy.

Kolejnym z atutów jest fakt, iż do montażu nie potrzebujemy żadnych dodatkowych narzędzi, co w połączeniu z mobilnością standów sprawia, że nie będziemy mieć żadnych problemów przy częstej zmianie lokalizacji lub powierzenie rozłożenia nośnika reklamowego hostessie.

Zwiększenie mobilności różnych form reklamy sprawiło, iż przed przedsiębiorcami otworzyły się nowe drogi oraz sposoby na przyciąganie klientów. Niezależnie, czy postawimy na windery, potykacze czy standy możemy mieć pewność, że sprawdzą się one doskonale i zwiększą rozpoznawalność firmy. Dodatkowo, za sprawą swojej mobilności, zmniejszą koszty wydawane na nowe reklamy, których do tej pory nie mogliśmy swobodnie przewozić z miejsca na miejsce – obecnie wystarczy więcej miejsca w bagażniku, żeby z powodzeniem pojawić się na kilku różnych targach z własną, mobilną reklamą, która przyciągnie uwagę odwiedzających.

 

Autor wpisu:

Specjalista budowania MLM online ( marketingu sieciowego przez internet ). Współzałożyciel Grupy Marketingowej BB Elite Club. Szkolę w Akademii Nowoczesnego Marketingu GVO. Jestem tu by szkolić i pomagać naszym partnerom osiągnąć sukces.

http://wojciechwesolowski.pl/

(Visited 14 times, 1 visits today)