dochodowy kanał na YouTubeDawno, dawno temu… te słowa budzą twoją ciekawość bez względu na twój wiek. Od małego nasłuchałeś się bajek i opowiadań, które zaczynały się od tych słów. Czy potrzebowałam 30 sekund, by obudzić w tobie chęć do dalszej lektury? 

A wracając do tej opowieści: dawno, dawno temu w epoce lodowcowej ukształtowała się nasza najstarsza ewolucyjnie część mózgu – mózg gadzi.

To ona reaguje na każdy bodziec znacznie szybciej niż nasza świadoma, najmłodsza część mózgu. Mózg gadzi nieustannie „skanuje” nasze otoczenie i wyszukuje sygnały, które klasyfikuje do trzech grup:

  • Czy tu jest bezpiecznie? – reakcja uciekam albo zostaję i walczę
  • Czy można tu coś zjeść? – już widok jedzenia, myśl o nim powoduję produkcję śliny i chęć, by coś zjeść – nawet, jeśli nie odczuwa się głodu
  • Czy jest tu możliwość przedłużenia gatunku? – reakcje związane z seksem, atrakcyjnością i przyjemnością.

Mózg gadzi nierozerwalnie współpracuje z równie starą częścią mózgu – układem limbicznym odpowiadającym za przetwarzanie emocji. Obie te części określane są mózgiem nieświadomym w przeciwieństwie do kory nowej, która powstała znacznie później i nadal się rozwija. Ona, i jeszcze kilka części, nazywana jest mózgiem świadomym.

Mózg ludzki to zaledwie 2% masy ciała człowieka a przetwarza niewyobrażalną ilość informacji. Musisz mieć choć trochę wiedzy na jego temat, by przewidywać reakcje twojego widza na historię, którą mu chcesz opowiedzieć. Musisz wiedzieć co schwyci jego rozum a co serce. Zobacz koniecznie jak wykorzystują tę wiedzę twórcy seriiserce i rozum”. Ucz się od nich.

Teraz już rozumiesz czego poszukujesz dla swoich wystrzałowych 30 sekund. To coś musi być historią, na którą w sposób pozytywny zareaguje najstarsza część ludzkiego mózgu. To musi być historia! Twój film musi być opowieścią i poruszać mózg gadzi w jednej z grup procesów, które się w nim uruchomią w wyniku twojego przekazu. 

Teraz już rozumiesz dlaczego tak wielką popularnością cieszą się kanały kulinarne, modowe, kosmetyczne, rozrywkowe, sportowe? Niebawem zaproszę cię na wycieczkę, by pokazać ci jak to się wszystko kręci.

Teraz zobacz swój plan działania i przeanalizuj go również pod kątem reakcji mózgu nieświadomego, które wywołasz swoim przekazem. Słuchaj swojego serca i rozumu. One doskonale wiedzą co stanie się, kiedy twój przekaz dotrze do twojego widza.

 

Pobierz i wydrukuj schemat swojego działania. Zniknij na jakiś czas w spokojnym zakątku i oddaj się rozmyślaniom. Koniecznie wszystko notuj. Każda myśl, każdy nawet drobny impuls może rozwinąć się w wiekopomne dzieło.

 Jak zarabiać na Youtube

 

STOP! Nim pobiegniesz na stronę animoto.com zobacz jeszcze jak tam będziesz działać….

Zobacz jak korzystać z Animoto i podbić YouTube:

Dalsza treść dostępna po zalogowaniu

Autor wpisu:

Kiedy chodziłam do szkoły, byłam kiepską koleżanką. Nigdy nie dałam ściągnąć - musiałam proszącą o ściągę osobę nauczyć tego, o co prosi. Z biegiem lat talent do dzielenia się wiedzą pielęgnowałam i trenowałam w różnych obszarach wiedzy. Najpierw była matematyka (z zamiłowania i wykształcenia), później informatyka, ewidencja budżetu i sprawozdawczość w jednostkach samorządu terytorialnego. Aż kilka lat temu zafascynował mnie ebiznes. Dokładnie w 2006 roku. To zmieniło mój świat prywatny i zawodowy. Moi klienci już przyzwyczaili się do konsultacji w pokoju konferencyjnym a ja przestałam przemierzać Polskę wzdłuż i wszerz. Odkrywałam ciągle coś nowego i trafiłam na swoją pasję - wideo. Od 4 lat pielęgnuję ją, uczę się i produkuję filmy. Bardzo różne. Mam swoje marzenia, by dzielić się swoimi umiejętnościami i wiedzą. Dlaczego? Są dwa powody: # pierwszy - pomogę Tobie, bo zaczniesz czerpać radość z tworzenia filmów i nauczysz się je stosować do zarabiania, # drugi - pomogę sobie, bo od kiedy dzielę się swoją wiedzą, to dzielenie pomaga mi tę wiedzę porządkować, utrwalać i odkrywać coraz to nowe jej zastosowanie. Moją dewizą jest: naucz się bawiąc, baw się zarabiając! Czy to również może stać się Twoją dewizą?

https://www.facebook.com/Wideoprodukt

(Visited 96 times, 1 visits today)