mile zaskakuj widza i dbaj o niegoJeśli nawet do tej pory nie marzyłeś ani nie planowałeś swojego sukcesu na YouTube, to wierzę, że po lekturze, którą masz za sobą, już jest inaczej. Teraz planujesz, działasz i marzysz o spektakularnym sukcesie twojego kanału na Youtube. Powoli odkrywasz kolejne sekrety, które zaprowadzą cię do celu. 

Dzisiaj kolejna porcja nowinek i nieco technicznych wyjaśnień jak je wdrożyć. Muszę cię ostrzec przed ważną rzeczą, która może wizję twojego sukcesu zamienić w totalną klapę.

Czy widziałeś filmy przyrodnicze, w których biały człowiek wyprawia się do dżungli? Jeśli chce przeżyć, to nigdy nie idzie tam bez przewodnika! YouTube to potężna dżungla w internecie (Facebook też!). Zginiesz! – zmarnujesz swój czas, który jest bezcenny, jeśli nie weźmiesz przewodnika.

Zapytasz gdzie go znajdę? Odpowiem – w sobie. Ty przed wyprawą musisz zrobić plan i się jego trzymać. Ten plan jest twoim przewodnikiem. Dbaj o niego i odżywiaj zdrowo, by nieustannie był sprawny, zdrowy i użyteczny. Jak się nie sprawdzi, to go zmień na lepszego.

Minimum, które musisz określić jest następujące:

Ile czasu tam spędzę?

Określ ile i nastaw budzik, by zakończyć działanie, kiedy zadzwoni. Zanotuj na jakim etapie zakończyłeś. By podjąć działanie w tym miejscu, kiedy wrócisz tu kolejnym razem. Świat wirtualny ma tę zaletę, że nie będziesz się przedzierać od nowa poprzednim szlakiem. Jedno klik i już jesteś tu, gdzie byłeś ostatnio.

 

Jaki mam cel na dzisiaj?

Planowanie celu jest bardzo ważne. Pewnie to już wiesz albo niebawem dowiesz się tego, bo zrozumiesz, że jest to konieczne. Jak to robić z pewnością znajdziesz w wyszukiwarce Google czy na YouTube a i ja wtrącę tu swoje 3 grosze niebawem.

 

Czego dokładnie szukam?

Wypisz słowa kluczowe do wyszukiwania, zwroty, które określają to czego szukasz. Określ liczby: ilość wyświetleń, subskrybentów czy inne, które pomogą ci zdecydować czy znaleziony film dodasz do playlisty czy obejrzenia.

 

Jak to zrealizuję?

Zbieraj materiały i gromadź u siebie. Kiedy już będziesz mieć wystarczającą ilość (określ ile to ma być – konkretnie) a czas na podróż nie minął, to zacznij oglądać. Nie popełnij błędu i nie rozpoczynaj od oglądania od początku do końca – wystarczy zobaczyć 30 sekund, by zorientować się czy to przykuwa uwagę, czy „przylepia ciebie do ekranu” i czy tak stanie się z twoim widzem. Przecież tę wyprawę robisz również dla niego.

 

Jak to wykorzystam?

By zaplanować ten element potrzebujesz wiedzieć jakie możliwości daje ci YouTube. Poniżej odsłaniam jedną z nich.

 

Teraz dam Ci ważną wskazówkę co do budowania playlist.

Zapisz sobie pewną ilość tytułów playlist, które utworzysz. Do każdej z nich napisz kilka tagów, które będą pozwalały wyszukiwarkom docierać do twojego dzieła. Pamiętaj w dżungli są niebezpieczne zwierzęta, które zechcesz ominąć. Ty szukasz wspaniałych kwiatów, owoców, innej roślinności, przyjaznych tubylców i ciekawych zwierząt, o których będziesz opowiadać po wyprawie. Jasne, że tę listę będziesz rozwijać, dopracowywać poszczególne jej elementy do stale konkretyzującej się wizji twojego kanału.

Pamiętaj! Wszystko, co robisz jest elementem procesu. Twórz swoją dokumentację, która pomoże ci powtarzać każdy element wiele razy w cyklu, który zechcesz zataczać. Nie żałuj czasu na planowanie. Planować możesz w każdym miejscu i czasie, jeśli się tak nastawisz i przygotujesz.

Dbaj, by mieć przy sobie coś do notowania. Dzisiaj to zdecydowanie prostsze niż kiedykolwiek. Nawet nie musisz mieć notatnika i długopisu, jeśli masz telefon komórkowy. A masz prawda? Naucz się planować podczas każdej chwili oczekiwania na coś – na autobus, na zupę, która się gotuje, na partnera, który się spóźnia na randkę itd… – ta lista może nie mieć końca.

I o tym planowaniu będziemy rozmawiać bez końca aż będziesz mieć ugruntowany nawyk planowania. A nawyki to twoi przyjaciele i wrogowie. Od ciebie zależy, która grupa jest większa i lepiej ci służy.
Teraz do pracy.

Zobacz jak wygląda twój plan działania na teraz.

 

Wydrukuj go sobie i dołącz do poprzednich w swojej dokumentacji. Umieść w taki sposób w swoim otoczeniu, by widzieć go każdego dnia.

 

co publikować na kanale Youtube

 

Zapraszam cię do obejrzenia nagrania z webinaru, który prowadziłam w ramach Akademii Nowoczesnego Marketingu GVO. Dowiesz się trochę więcej o playlistach i jak je wykorzystać do budowania sukcesu twojego kanału YouTube.

Pamiętaj o robieniu notatek podczas oglądania i zastosowaniu przedstawianych rozwiązań najszybciej jak tylko zdołasz. Jeśli od razu zrobisz chociaż jeden przykład już będziesz o jeden krok bliżej sukcesu.

Zapraszam na film:

Dalsza treść dostępna po zalogowaniu

Autor wpisu:

Kiedy chodziłam do szkoły, byłam kiepską koleżanką. Nigdy nie dałam ściągnąć - musiałam proszącą o ściągę osobę nauczyć tego, o co prosi. Z biegiem lat talent do dzielenia się wiedzą pielęgnowałam i trenowałam w różnych obszarach wiedzy. Najpierw była matematyka (z zamiłowania i wykształcenia), później informatyka, ewidencja budżetu i sprawozdawczość w jednostkach samorządu terytorialnego. Aż kilka lat temu zafascynował mnie ebiznes. Dokładnie w 2006 roku. To zmieniło mój świat prywatny i zawodowy. Moi klienci już przyzwyczaili się do konsultacji w pokoju konferencyjnym a ja przestałam przemierzać Polskę wzdłuż i wszerz. Odkrywałam ciągle coś nowego i trafiłam na swoją pasję - wideo. Od 4 lat pielęgnuję ją, uczę się i produkuję filmy. Bardzo różne. Mam swoje marzenia, by dzielić się swoimi umiejętnościami i wiedzą. Dlaczego? Są dwa powody: # pierwszy - pomogę Tobie, bo zaczniesz czerpać radość z tworzenia filmów i nauczysz się je stosować do zarabiania, # drugi - pomogę sobie, bo od kiedy dzielę się swoją wiedzą, to dzielenie pomaga mi tę wiedzę porządkować, utrwalać i odkrywać coraz to nowe jej zastosowanie. Moją dewizą jest: naucz się bawiąc, baw się zarabiając! Czy to również może stać się Twoją dewizą?

https://www.facebook.com/Wideoprodukt

Ten artykuł znaleziono w wyszukiwarce Google m.in. poprzez poniższe frazy kluczowe:

  • sekret
  • sukces na youtube
  • sukces pl youtube
  • Jak osiagnac cos na yt
(Visited 620 times, 1 visits today)