Prowadzisz firmę i szukasz sposobów na oszczędności, które nie dotkną pracowników? Zmień sprzedawcę prądu! W ten prosty sposób możesz znacząco obniżyć wydatki na energię – musisz tylko dobrze wybrać nowego partnera. Podpowiadamy, jak to zrobić.

Zmiana sprzedawcy prądu już od dawna nie jest czymś niezwykłym – w samym 2016 roku dokonało jej 15 tysięcy przedsiębiorstw. Nic dziwnego – często płaciły one wysokie rachunki, wynikające jeszcze ze starych ustaleń poczynionych przed rokiem 2007 (wtedy weszły w życie przepisy umożliwiające zmianę sprzedawcy). Jak jednak przeprowadzić tę zmianę, nie wpadając w sidła kolejnej niekorzystnej umowy? Oto, na co trzeba zwrócić uwagę:

1. Cena prądu

Cena za 1 kilowatogodzinę (kWh) jest oczywiście najistotniejsza, ale warto dokładnie przestudiować umowę i sprawdzić, czy nie ma w niej zapisów o żadnych dodatkowych opłatach lub o cenie ulegającej zmianie np. po okresie promocyjnym. Niektórzy sprzedawcy liczą bowiem na nieuwagę klientów – jeśli podpiszemy taki dokument, zobowiązujący nas do współpracy przez kolejne dwa lata, to jego wcześniejsze rozwiązanie może skutkować karą finansową.

2. Indywidualna oferta prądu dla firm

Dobry sprzedawca prądu jest elastyczny. Szukaj takiej firmy, która będzie w stanie dostosować ofertę do twoich wymagań – pozwoli na negocjację cen lub czasu trwania umowy, zapewni dedykowanego doradcę, który przedstawi ci najkorzystniejsze rozwiązania. Nie bój się pytać o te kwestie, nawet jeśli twoja firma jest niewielka – tym bardziej przecież powinno ci zależeć na oszczędnościach!

3. Jakość obsługi

Wybierz sprzedawcę, który udowodni, że traktuje ciebie i twoją firmę priorytetowo. Nie chodzi tu jedynie o miłą rozmowę, ale także o profesjonalizm i rzetelność. Dobry sprzedawca powinien zadbać o to, by przedstawić ci warunki maksymalnie dostosowane do twoich potrzeb oraz zapewnić odpowiedzi na wszystkie pytania. To on ma dopełnić wszystkich formalności związanych ze zmianą sprzedawcy energii – ty powinieneś jedynie podpisać nową umowę.

Podpisanie umowy na prąd dla firm z nowym sprzedawcą nie wymaga od nas skomplikowanych działań, a może dostarczyć firmie – zarówno małej, jak i dużej – sporo oszczędności. Nie warto więc się wahać – już dziś zacznij szukać nowego sprzedawcy prądu!

Autor wpisu:

Specjalista budowania MLM online ( marketingu sieciowego przez internet ). Współzałożyciel Grupy Marketingowej BB Elite Club. Szkolę w Akademii Nowoczesnego Marketingu GVO. Jestem tu by szkolić i pomagać naszym partnerom osiągnąć sukces.

http://wojciechwesolowski.pl/

(Visited 24 times, 1 visits today)