Marzeniem każdego specjalisty odpowiedzialnego za promocję firmy lub marki jest sprawienie, by potencjalni odbiorcy jak najczęściej spotykali się z jej komunikacją w pozytywnym kontekście. Gadżety promocyjne, z których klienci najchętniej korzystają to przede wszystkim przedmioty ładne, a także funkcjonalne. W ten trend doskonale wpisuje się parasol reklamowy, który pokryty nadrukiem z logo marki jest dla klientów użyteczny w deszczowe, a także upalne dni.

Gadżet na deszcz i na plażę

Polski klimat szczególnie sprzyja tej formie promocji. Deszczowe lato i jesień sprawiają, że większość z nas korzysta z parasoli. W cieplejsze dni parasole reklamowe doskonale chronią nas natomiast przed nadmierną ekspozycją na słońce podczas wypoczynku na plaży lub pikniku. Z tego względu ten funkcjonalny gadżet może stanowić skuteczne narzędzie promocji przez cały rok, niezależnie od panującej wokół aury.

Parasol reklamowy – rodzaje

Różnorodność modeli dostępnych na rynku sprawia, że nietrudno znaleźć parasol reklamowy spełniający potrzeby i dostosowany do budżetu promocyjnego każdej marki. Wybierać można spośród parasoli o różnych rozmiarach, automatycznych i ręcznych, w dziesiątkach wariantów kolorystycznych, dzięki czemu doskonale wpiszą się one w kod kolorystyczny marki. Dostępne są również lekkie i poręczne parasole dziecięce.

Reklamowy parasol miniaturowy, dzięki składaniu no niewielkich rozmiarów, z łatwością zmieści w damskiej torebce. Poszczególne modele parasoli reklamowych różnią się także wykończeniem rączki, która bywa aluminiowa, plastikowa lub drewniana.

Jakim markom szczególnie pomoże parasol reklamowy?

Parasol reklamowy jako użyteczny przedmiot może z powodzeniem promować praktycznie każdą markę, niektóre branże kojarzą się jednak z warunkami atmosferycznymi szczególnie mocno. W deszczowe jesienne dni mamy skłonność do przeziębień, dlatego dobrym pomysłem będzie parasol reklamowy z nadrukiem promującym markę farmaceutyczną – na przykład lek przeciwgorączkowy lub syrop na kaszel.

Letni parasol reklamowy będzie natomiast dobrym narzędziem promocji dla marek kosmetycznych, ponieważ tak jak specjalne preparaty ma chronić naszą skórę przed negatywnymi skutkami promieniowania UV. Parasol reklamowy o większych gabarytach to z kolei narzędzie wykorzystywane w gastronomii. Tego typu parasole chronią stoliki i zasiadających przy nich klientów przed deszczem w ogródkach piwnych i restauracjach.

Więcej na: http://inventini.com/parasole-reklamowe/

Autor wpisu:

Specjalista budowania MLM online ( marketingu sieciowego przez internet ). Współzałożyciel Grupy Marketingowej BB Elite Club. Szkolę w Akademii Nowoczesnego Marketingu GVO. Jestem tu by szkolić i pomagać naszym partnerom osiągnąć sukces.

http://wojciechwesolowski.pl/

(Visited 11 times, 1 visits today)