Powoli zbliża się koniec roku, a wraz z nim w sklepach pojawiają się kalendarze. Jakie typy kalendarzy na ścianę można kupić?

Kalendarz na ścianę – praktyczny i niezastąpiony w domu

Kalendarze ścienne są powszechnie wykorzystywane w domach, gdzie służą całej rodzinie w planowaniu różnych wyjść i zajęć. Dzięki nim łatwiej zapamiętać wiele rzeczy, dlatego pod konkretną datą zapisuje się informacje na temat wizyty u lekarzy, zebrania w szkole czy też dnia, w którym należy zapłacić rachunek.

Przez lata najpopularniejsze były kalendarze na ścianę z wyrywanymi kartkami, które zdobiły kuchenne ściany w większości polskich domów. Minusem tego typu kalendarzy jest konieczność codziennego wyrywania kartek, a także ich niewielki rozmiar. Ponadto jest to rozwiązanie pozbawione różnego rodzaju grafik, przez co jego estetyka jest niska.

Obecnie znacznie popularniejsze są kalendarze planszowe lub plakatowe. Modele planszowe posiadają 12 plansz oraz okładkę. Na każdej z nich znajdują się kolejne miesiące oraz ozdobna grafika – powiązana z porą roku, bądź prezentująca inne zdjęcie, związane z tematyką całego kalendarza.

Popularne są również kalendarze, które posiadają okienko, służące do oznaczania kolejnych dni. Dzięki niemu można zaznaczać, jaki dzień jest dzisiaj, lub oznaczyć inną datę, na przykład dzień urodzin bliskiej osoby. W przypadku kalendarzy plakatowych wszystkie miesiące znajdują się na jednej planszy.

Daty są więc mniejsze, jednak model plakatowy przydaje się osobom, którym zależy na szybkim rozplanowaniu różnych czynności w ciągu całego roku lub kilku następujących po sobie miesięcy.

Wśród kalendarzy ściennych wyróżnia się również modele trójdzielne. Na ozdobnej okładce znajdują się trzy plansze z kolejnymi miesiącami. Po upływie kwartału plansze można zerwać – pod nimi znajdują się kolejne miesiące. W tego typu modelach prawie zawsze wykorzystywane są okienka.

Moda na kalendarze reklamowe

Obecnie kalendarze są wykorzystywane często jako materiały reklamowe. Przedsiębiorstwa zamawiają je w celu wręczenia ich klientom i partnerom biznesowym. Kalendarz na ścianę codziennie przypomina o ofercie firmy, budując jej pozytywny wizerunek.

Przedsiębiorcy niekiedy wręczają kalendarze reklamowe także swoim pracownikom, by ci bardziej utożsamiali się z marką i prezentowali ją przed swoimi znajomymi oraz rodziną. Warto pamiętać, że zamawiając kalendarze w celach promocji firmy, zyskuje się szansę przeprowadzenia skutecznej i niedrogiej reklamy.

Autor wpisu:

Specjalista budowania MLM online ( marketingu sieciowego przez internet ). Współzałożyciel Grupy Marketingowej BB Elite Club. Szkolę w Akademii Nowoczesnego Marketingu GVO. Jestem tu by szkolić i pomagać naszym partnerom osiągnąć sukces.

http://wojciechwesolowski.pl/

(Visited 15 times, 1 visits today)