Robienie zakupów w sklepach internetowych jest coraz bardziej popularne wśród Polaków. Potwierdzeniem tej tezy jest to, że w 2015 roku wartość sprzedaży online w Polsce wyniosła aż 5,12 mld euro, a w 2016 roku według statystyk polski klient w sieci internetowej dokona przeciętnie prawie 6 zakupów online i wyda na nie kwotę 273 euro.

Bez wychodzenia z domu można nie tylko kupować wszelkiego rodzaju przedmioty w sklepach online czy na aukcjach internetowych, ale i zamawiać usługi kurierskie. Jak zamówić kuriera online?

Oferta DHL Parcel
W zamówienia usługi kurierskiej w DHL Parcel należy skorzystać ze strony www.DHL24.com.pl. Klient indywidualny potrzebuje założyć w tym celu konto, zalogować się na nim, a następnie wybrać opcję „moje przesyłki”. Następnie wprowadza się dane adresowe nadawcy i dane dotyczące paczek. Należy wybrać termin przyjazdu kuriera, o ile w ten sposób chcemy nadać swoją przesyłkę. W DHL Parcel możliwe jest określenie daty przyjazdu i przedziału godzinowego, dzięki czemu dokładnie wiemy, kiedy odwiedzi nas kurier. Minimalny przedział czasowy odwiedzin kuriera wynosi przy tym 2 godziny.

Po kliknięciu „Zamów kuriera” w aplikacji DHL24 oraz na podany przy rejestracji konta użytkownika adres e-mail DHL Parcel wyśle potwierdzenie zamówienia usługi. Można je anulować w opcjach w widoku „Moje przesyłki”.

Ile będzie kosztowała usługa?
Podczas zamawiania kuriera jako klient indywidualny, mamy do wyboru w DHL Parcel jeden z czterech pakietów cenowych:

-Pakiet Super Lekki – najtańszy pakiet, którego cena wynosi 16,90 zł brutto; przesyłka w kopercie lub foliopaku firmowym DHL, waga do 1 kg, suma boków najdłuższego i najkrótszego maksymalnie 35 cm;
-Pakiet Lekki – cena 19,90 zł brutto; waga do 10 kg, suma boków najdłuższego i najkrótszego maksymalnie 75 cm;
-Pakiet Ciężki – cena 29,90 zł brutto; waga do 31,5 kg lub do 25 kg, jeśli nadawana jest w punkcie DHL Parcelshop, wymiary maksymalnie 140 x 60 x 60 cm;
-Pakiet Terminowy – cena 39,90 zł brutto; waga do 31,5 kg lub do 25 kg, jeśli nadawana jest w punkcie DHL Parcelshop, wymiary maksymalnie 140 x 60 x 60 cm, z możliwością wyboru jednego z trzech opcji terminowych dostarczenia:

*do godziny 12:00,
*w godzinach 18:00-22:00,
*doręczenie/nadanie w sobotę.

Wszystkie przesyłki są ubezpieczone bezpłatnie do wartości maksymalnie 6500 zł. Nadawca przesyłki, jeśli jest płatnikiem, płaci za usługę kurierską gotówką lub online, a cena podana jest przy nazwie pakietu. Należy do niej doliczyć koszty usług dodatkowych, z jakich decyduje się skorzystać klient:

Dodatkowo płatne są takie opcje jak:

-odbiór przesyłki przez kuriera DHL, w cenie 10 zł brutto,
-pobranie i zwrot należności, w cenie 10 zł brutto,
-informacja do odbiorcy przed doręczeniem, w cenie 4 zł brutto.

Zatem w pakietach terminowych każdy klient indywidualny lub mała firma znajdą wygodne opcje, których potrzebują do skutecznego nadania przesyłki.

Autor wpisu:

Specjalista budowania MLM online ( marketingu sieciowego przez internet ). Współzałożyciel Grupy Marketingowej BB Elite Club. Szkolę w Akademii Nowoczesnego Marketingu GVO. Jestem tu by szkolić i pomagać naszym partnerom osiągnąć sukces.

http://wojciechwesolowski.pl/

(Visited 45 times, 1 visits today)