lista_adresowaLista adresowa i email marketing jest potężnym narzędziem do budowania relacji i zarabiania w internecie.

Na pewno nie raz słyszałeś lub przeczytałeś takie oto zdanie – pieniądze są na liście albo lista adresowa, to złoto internetu.

Budowanie listy adresowej może być na początku trudne. Ludzie nie są skłonni, aby rozdawać swój adres e-mail na prawo i lewo. Muszą widzieć cel, aby powierzyć ci swój adres. Muszą też zaufać tobie i to jest właśnie droga, aby szybko zbudować listę adresową.

Zatem jak ich przekonać, aby zapisali się na Twoją listę adresową?

1. Musisz być wiarygodny.

Ludzie muszą dostrzec, że masz wiedzę. Dlatego też dobre listy adresowe buduje się w oparciu o blog lub strony internetowe. Masz tutaj pełne pole do popisu, aby przekonać swoich czytelników, że jesteś ekspertem w danej dziedzinie.

Dzięki temu ludzie zaczną ci ufać. Zapewniaj pomocne wskazówki, dzięki którym rozwiążą swój problem. Ciekawe informacje, o których być może nie słyszeli. Nowości, trendy itp. Jednym słowem musisz pokazać, że wiesz o czym piszesz.

 

2. Muszą mieć interes w tym.

lista-adresowa-MLMAby czytelnik pozostawił ci swój adres e-mail musi mieć w tym jakiś interes. Nie oszukujmy się, że zrobi to za darmo. Dlatego dobrym rozwiązaniem jest dawanie czegoś bezpłatnie w ramach zapisu na listę. 

Wiele osób tworzy raporty, ebooki, kursy i oferuje je za pozostawienie adresu. Ludzie, którzy mają problem w czymś i widzą, że ty dajesz rozwiązanie za darmo, są skłonni powierzyć ci swój adres email.

 

3. Chcą jasnych reguł.

Twoi subskrybenci chcą jasnych reguł, tzn. nie chcą być oszukiwani. Dlatego musisz zachować „czyste” listy. Co, to znaczy ? Wiele osób maskuje link do wypisania się z listy, a nikt tego nie lubi. Każdy musi mieć wybór czy pozostać na liście, czy też nie. Dlatego Twoje maile muszą zawierać informację jak zrezygnować ze subskrypcji.

Wiele osób zapisze się na Twoją listę tylko po to, aby np. pobrać darmowy produkt, nie da się przed tym uchronić. Inni nie zapiszą się wcale gdyż obawiają się, że nie będą w stanie zrezygnować z subskrypcji, gdy ty będziesz zalewać ich np. spamem. Będą wtedy zmuszeni porzucić swój adres e-mail, a nikt tego nie chce robić.

Dalsza treść dostępna po zalogowaniu

 

 

Autor wpisu:

Specjalista budowania MLM online ( marketingu sieciowego przez internet ). Współzałożyciel Grupy Marketingowej BB Elite Club. Szkolę w Akademii Nowoczesnego Marketingu GVO. Jestem tu by szkolić i pomagać naszym partnerom osiągnąć sukces.

http://wojciechwesolowski.pl/

(Visited 28 times, 1 visits today)